تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر کرم زردآلو

کد خبر: ۵۴۸۹۶۶

۶۹۵  بازدید

در این مطلب طرز تهیه دسری با زردآلو را به شما آموزش داده ایم. این دسر خوشمزه و راحت را درست کنید و از آن لذت ببرید.

ماهنامه کیک و شیرینی - ماندانا حسین زاده: در این مطلب طرز تهیه دسری با زردآلو را به شما آموزش داده ایم. این دسر خوشمزه و راحت را درست کنید و از آن لذت ببرید.


مدت زمان آماده سازی: 20 دقیقه میزان سرو: 2 تا 4 نفر
مواد لازم:شیر: 2 پیمانه زرده تخم مرغ: یک عدد شکر: یک دوم پیمانه آرد: یک قاشق سوپ خوری سر پر نشاسته ذرت: یک قاشق سوپ خوری سر پر پنیر خامه ای: 3 قاشق سوپ خوری وانیل: یک چهارم قاشق چای خوری
مواد لازم رویه:زردآلو: 5 عدد خلال پسته: 20 گرم پودر ژله آلوئه ورا: یک بسته آب کمپوت هلو یا زردآلو: یک لیوان
 دسر کرم زردآلو طرز تهیه:

1. زرده تخم مرغ و شکر را داخل شیرجوش ریخته خوب مخلوط کنید. آرد، نشاسته و شیر را اضافه کرده و پس از مخلوط شدن، روی شعله گذاشته و مدام هم بزنید تا کرم غلیظ شود. سپس از روی شعله برداشته و پنیر خامه ای را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

2. اگر گلوله گلوله شدند یک دور با همزن برقی بزنید. وانیل را اضافه کرده و در ظرف سرو بریزید. زردآلو را روی آن گذاشته و دور آن خلال پسته بپاشید و ژله آماده را روی آن بریزید و حدود 4 ساعت در یخچال قرار دهید.

3. برای تهیه ژله، پودر ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ذرات ژلاتین حل شود. سپس یک لیوان آب کمپوت به آن اضافه کنید.

نکته:

1. می توانید زردآلو را پوره کرده و به همراه آب کمپوت به ژله اضافه کنید.


2. می توانید به جای زردآلو از هلو یا انبه استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر کرم زردآلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..