تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش یک منطقه استراتژیک را در افغانستان اشغال کرد

شبکه افغانی "آریانا نیوز" به نقل از مقامات محلی تسلط گروه تروریستی داعش بر این منطقه را پس از دو روز محاصره آن تاکید کرد.

خبرگزاری شین هوای چین نیز به نقل از باز محمد حاکم منطقه گفت: عناصر گروه تروریستی داعش که بیش از 600 نفر بودند، روز دوشنبه حمله گسترده و غافلگیر کننده ای انجام دادند و پس از درگیری های شدیدی که به کشته شدن 8 یروی پلیس و 13 داعشی منجر شد، بر دستکم 8  گذرگاه امنیتی تسلط یافتند. این مسئول بدون اشاره به کند.

شایان ذکراست استان جوزجان  که منطقه درزاب در آن واقع شده طی سال گذشته شاهد افزایش محسوس فعالیت های گروه داعش بوده است. ناظران دربارۀ تسلط افراد تندرو بر این منطقه و امکان بحرانی شدن وضعیت امنیتی سراسر شمال افغانستان هشدار دادند.

العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش یک منطقه استراتژیک را در افغانستان اشغال کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..