تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپانیا 3 - پرتغال 1/لاروخا نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی زیر 21 سال اسپانیا و پرتغال شب گذشته از دور دوم مرحله گروهی یورو 2017 از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این لاروخا بود که با  پیروزیسه بر یک به نیمه نهایی صعود کرد.

سائول نیگوئز مهاجم اتلتیکو مادرید دقیقه 21 ، ساندرو رامیرز 65 و ایناکی ویلیامز سه گل ماتادورها را در این بازی به ثمر رساندند.تک گل سلسائو را نیز بروما دقیقه 77 به ثمر رساند.

اسپانیا با این پیروزی 6 امتیازی شد و صعودش را از گروه دوم قطعی کرد تا نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی این رقابتها باشد. پرتغال نیز با سه امتیاز تیم دوم گروه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپانیا 3 - پرتغال 1/لاروخا نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..