تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری اپل با IKEA برای توسعه اپلیکیشن واقعیت افزوده خرید مبلمان

همکاری اپل با IKEA برای توسعه اپلیکیشن واقعیت افزوده خرید مبلمان

بیش از یک سال پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که شرکت لوازم خانگی سوئدی و چند ملیتی IKEA قصد دارد تغییراتی را در نحوه خرید مردم ایجاد کند و در همکاری اش با اچ تی سی، پلتفرم گیمی را برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو ساخته است که به مشتریان اجازه می دهد تا آشپزخانه دلخواه خود را طراحی کنند و طبق سلیقه شان، لوازم آشپزخانه مختلف را امتحان کنند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

این غول سوئدی، واقعیت مجازی را یک قدم جلوتر برد و کاربران وایو در حین کار با اپلیکیشن VR این شرکت می توانستند رنگ محوطه و لوازم آشپزخانه را تغییر دهند و حتی خود را کوچک و جمع کنند تا بین فضاها به راحتی حرکت کنند.

اکنون به نظر می رسد اپل هم همکاری اش را با IKEA آغاز کرده و این بار قرار است فعالیت اصلی بر روی اپلیکیشنی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده یا همان AR باشد. اپل بارها علاقه اش به این فناوری را اعلام کرده و حتی در WWDC امسال به توسعه دهندگان ARKit را معرفی کرد که آن ها به کمک این کیت می توانند اپلیکیشن هایی مبتنی بر واقعیت افزوده را برای سیستم عامل iOS طراحی کنند.

اما اپلیکیشن اپل و IKEA در زمینه خرید مبلمان به کاربران سرویس خواهد داد. در واقع افراد می توانند با توجه به شکل و شمایل کلی منزلشان، مبلمان های مختلف IKEA را به صورت ترکیبی از واقعیت و دنیای مجازی در مکان مورد نظر خود مشاهده کنند و در صورت تمایل محصولی که بیشتر خوششان آمده را خریداری کنند.

این اپلیکیشن احتمالاً پاییز امسال عرضه می شود و قرار است حدود 500 الی 600 مبلمان مختلف IKEA در آن قرار داده شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری اپل با IKEA برای توسعه اپلیکیشن واقعیت افزوده خرید مبلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..