تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت فون Nubia M2 Play معرفی شد

اسمارت فون Nubia M2 Play معرفی شد

نوبیا ام 2 پلی خیلی بی سر و صدا و از طریق وبسایت این کمپانی معرفی شد. این اسمارت فون به عنوان "اسمارت فون دوربین" شناخته می شود که تمرکز خود را بر قابلیت های دوربین گوشی قرار داده است. دوربین اصلی یا پشتی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز CMOS سونی و گشودگی دیافراگم f/2.2 است که از ویژگی های متعددی مانند نمایش وضعیت باتری، HDR 4.0 و ضد لرزش پشتیبانی می کند. دوربین سلفی یا جلویی نیز 5 مگاپیکسلی است و از گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه باز 84 درجه برخوردار است و از فیلترهای متعددی بهره می برد که سلفی هایی زیبا را از کاربران به ثبت می رساند.


از نظر طراحی هم باید گفت که نوبیا این اسمارت فون را با عناوین "نازک تر، قوی تر و سریع تر" معرفی کرده است. در خصوص ضخامت این گوشی باید گفت که ام 2 پلی 7.9 میلیمتر ضخامت دارد و بدنه آن از فلز است. پنل جلویی از  شیشه 2.5 D پوشیده شده است که شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280x720 و تراکم پیکسلی 274PPI است. در خصوص سایر مشخصات هم می توان گفت که نوبیا ام 2 پلی از 3 گیگ رم، 32 گیگ فضای حافظه داخلی و اسنپدراگون 435 کوالکام برخوردار است. سایر موارد نیز شامل جک هدفون، امکان ارتقای حافظه با کمک کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت، سنسور اثرانگشت، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا به همراه رابط کاربری نوبیا می شوند. نوبیا ام 2 پلی از پورت شارژ میکرو یو اس بی و همچنین آداپتور USB Type-C برخوردار است.


نوبیا ام 2 پلی آخرین عضو خانواده ام 2 است که پس از معرفی نوبیا ام 2 و نوبیا ام 2 لایت در ماه مارس، رونمایی شده است. نوبیا هنوز در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده است. اگر به دنبال محصول بالارده تری از کمپانی نوبیا هستید بد نیست نگاهی به نوبیا زد17 بیاندازید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت فون Nubia M2 Play معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..