تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در حال تبدیل آیفون به ابزاری برای سنجش سلامتی است

اپل در حال تبدیل آیفون به ابزاری برای سنجش سلامتی است

هفته گذشته در گزارش های مربوط به شرکت اپل خواندیم که این شرکت گروهی را تشکیل داده که بر روی ایده تبدیل گوشی های آیفون به ابزاری برای خرید تمام محصولات مرتبط با سلامت کاربران کار می کند. ایده اصلی که این تیم سرگرم توسعه آن است، نگهداری تمام اطلاعات مرتبط با سلامت کاربران در گوشی هوشمند آنها است. تا در نتیجه، هر بار که به پزشک مراجعه می کنید، بتوانید اطلاعات مورد نیاز را به سادگی با او به اشتراک بگذارید. با تک شات در ادامه این خبر همراه باشید.


با در نظر گرفتن شایعات مشابهی که درباره نسل بعدی اپل واچ شنیده ایم، اکنون می توان بیش از پیش نسبت به در پیش گرفتن چنین رویکردی توسط اپل اطمینان پیدا کنیم. در همین راستا، شبکه خبری سی ان بی سی در گزارشی اعلام کرده که اپل احتمالا با شرکتی نوپا به نام Health Gorilla وارد همکاری شده تا طرح های سلامت محور خود را به پیش ببرد.


براساس این گزارش، Health Gorilla تلاش می کند داده های لازم برای تشخیص بیماری ها را در گوشی های آیفون ذخیره سازی کند. از جمله این موارد می توان به سنجش جریان خون در بدن با همکاری شرکت هایQuest و LabCorp اشاره کرد. در گزارش سی ان بی سی، به شعار شرکت Health Gorilla اشاره شده که می گوید "تصویری کامل از پیشینه سلامت بیمار را ارائه می کنیم". این دقیقا همان ایده ای است که اپل برای آینده گوشی های آیفون نیز در نظر دارد.


به هر حال، هنوز کمی زود است که منتظر عرضه این قابلیت های خلاقانه در آیفون بعدی که اپل عرضه می کند باشیم. اما می توان مطمئن بود که آینده ای هیجان انگیز در انتظار گوشی های هوشمند است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در حال تبدیل آیفون به ابزاری برای سنجش سلامتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..