تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ پتنت قاب های محافظ مجهز به قابلیت شارژ بیسیم را به ثبت رساند

سامسونگ پتنت قاب های محافظ مجهز به قابلیت شارژ بیسیم را به ثبت رساند

سامسونگ پتنتی را برای قاب های محافظ با قابلیت شارژ بیسیم به ثبت رسانده، که بر اساس تصاویر، می تواند دستگاهی مستقل را بصورت بیسیم و فقط با قرار دادن دستگاه بر روی قاب شارژ کند؛ همانند روندی که در پدهای شارژ بیسیم نیز انجام می شود.به نظر می رسد بر اساس اندازه هایی که در این تصاویر دیده می شود، این قاب های جدید برای دستگاه های سری گلکسی اس و گلکسی نوت و یا سری گلکسی اس و گلکسی تب طراحی خواهند شد.


گفته می شود قاب های شارژ بیسیم جدید مبتنی بر استانداردهایی هستند که توسط کنسرسیوم انرژی بیسیم تعیین شده اند و ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک پد شارژ بیسیم را در بخش جلویی پوشش های S View خود اضافه کند. در تصویر یک گوشی را شبیه به یک گلکسی اس می بینید که در یک S View Cover قرار دارد و بر روی قاب و زیر پنجره نمایشگر نیز اسمارت واچی دیده می شود که می تواند Gear S2 باشد.


نکته جالب توجه این است که در حالیکه Gear S2 و Gear S3 هر دو به قابلیت شارژ بیسیم مجهزند، نقاط اتصال آنها بر روی قسمت زیرین قاب ساعت قرار دارد، بنابراین شارژ آنها به طریقی که در این تصاویر دیده می شود تقریبا غیرممکن است و باید ساعت بصورت کاملا باز بر روی قسمت زیرین خود روی قاب قرار گیرد. در تصاویر زیر همچنین دیده می شود که اسمارت واچ می تواند برای شارژ در داخل رویه ی جلویی قاب S View قرار گیرد. البته هیچ ضمانتی وجود ندارد که سامسونگ واقعا هیچیک از این قاب ها یا چیزی مشابه آن را تولید کرده و راهی بازار کند.

سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ پتنت قاب های محافظ مجهز به قابلیت شارژ بیسیم را به ثبت رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..