تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات سپاه، غرور ملت ایران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ در عملیاتی که سپاه پاسداران علیه تروریست های تکفیری انجام داد، 6 موشک بالستیک میان برد از کردستان و کرمانشاه، دو استان غربی ایران به سوی شرق خاک سوریه در دیرالزورشلیک شد و پایگاه های نظامی و فرماندهی داعش را در این مکان مورد هدف قرار داد.

این اقدام غرورآفرین توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، یکشنبه شب 28 خردادساعت 22:30 به وقت ایران انجام شد.

تهدید امنیت پایدار و ایجاد بی ثباتی در ایران اسلامی، هدفی است که دشمن آن را دنبال می‌کند و سپاه پاسداران با انجام این عملیات به تروریست های تکفیری ثابت کرد که یک حرکت کوچک و بچگانه آنها در خاک ایران چه عواقبی برای آنها به همراه خواهد داشت.

مردم کردستان نیز همانند همه ملت ایران با این اقدام غرورآفرین سپاه احساس غرور کرده و اقدامات تروریستی منطقه را محکوم کرده اند چرا که کردها خود همیشه قربانی تروریست بوده‌اند.

این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین مرهمی بود بر دل داغ دیدگان حادثه تروریستی که ۱۷ خرداد در تهران رخ داد.

 انتهای پیام/ م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات سپاه، غرور ملت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..