تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرداننده باند کوچولو دستگیر شد

گرداننده باند کوچولو دستگیر شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،در پی وقوع چند فقره سرقت خیابانی در محدوده خیابان سناباد و شهید کلاهدوز مشهد پیگیری موضوع به طور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.


سرهنگ حسین پور جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم گشتی کلانتری سناباد دو تن از عاملان اصلی این سرقت ها را سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سرقتی هاچ بک در بلوار شهید کلاهدوز مشهد با تیراندازی هوایی دستگیر کردند.


وی افزود: در بازرسی اولیه از این خودرو یک عدد پلنگ و دیگر لوازم که در سرقت ها مورد استفاده قرار می گرفت کشف شد.


 جانشین فرمانده انتظامی مشهد  گفت: متهم اصلی پرونده مردی ۵۱ ساله معروف به کوچولو است که از سارقان حرفه ای سابقه دار بوده و هم دست او نیز جوانی ۲۸ ساله و تبعه خارجی غیر مجاز می باشد.


وی تصریح کرد: دو متهم مرتکب چند فقره سرقت از مغازه‌ها نیز شده اند.


گفتنی است؛ تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرداننده باند کوچولو دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..