تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن: دروازه بان ما پرسپولیسی نمی شود

ساعت 24- بعد از منتشر شدن خبر احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس و حضور مظاهری در جمع سرخپوشان باشگاه ذوب آهن اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در اطلاعیه ای پیرامون برخی اخبار رسانه های مختلف در ارتباط با محمد رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرد:

در پی برخی اخبار منتشر شده پیرامون جدایی رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از باشگاه ذوب آهن و درخواست باشگاههای دیگر برای استخدام و به خدمت گرفتن ایشان، به اطلاع می رسانیم که رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال باشگاه، برای یک فصل دیگر با باشگاه ذوب آهن قرار داد داشته و قرار نیست وی را به باشگاه دیگری بدهیم.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن: دروازه بان ما پرسپولیسی نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..