تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم ملی بسکتبال :حرف آخر را در تیم خودم می زنم / ترابی به تیم ملی الف برمی گردد

ویرایش//سرمربی تیم ملی بسکتبال : حرف آخر را در تیم خودم می زنم / ترابی به تیم ملی الف برمی گرددبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان به دعوت چین سه دیدار تدارکاتی را در این کشور برگزار کرد که از این سه دیدار،دو شکست را متحمل شد.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان پس از استراحت 10 روزه و پس از پایان ماه رمضان راهی دومین اردو خواهند شد.این اردو جهت آمادگی بازی های اطلس اسپورت برگزار می شود.

مهران حاتمی سرمربی تیم ملی کشورمان درباره وضعیت تیم ملی و بازی های دوستانه با تیم چین به خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: سه دیدار در چین برگزار شد و دو بازی را برابر تیم چین واگذار کردیم.در این دیدارها نقاط قوت و ضعف شاگردانم را بررسی کردم و به طور حتم در بازی های آتی عملکرد بهتری خواهیم داشت.

حاتمی درباره صحبت هایی که درباره دخالت دیگران در تعویض بازیکنان صورت گرفته بود،بیان کرد: سکان دار تیم ملی من هستم و به هیچ عنوان تحت تاثیر حرفای دیگران قرار نمی گیرم.از نظرات همکارانم استفاده می کنم اما در نهایت حرف آخر و اصلی را خودم می زنم.

 سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره عملکرد نوید نیکتاش در این سه دیدار گفت: نیکتاش جوان مستعد و با انگیزه ای است و به طور حتم آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی نیز از وی بهره ببریم.

وی درباره برخی از بازیکنان که در این سه دیدار امتیاز نیاوردند بیان کرد: برخی از شاگردانم امتیاز کسب نکردند زیرا که کمتر از 5 دقیقه در زمین بودند و طبیعی است که امتیازآوری نکنند.حداکثر امتیازی هم در این سه دیدار کسب شد 35 امتیاز بود که برخی از دوستان به این امتیاز معترض بودند و معتقد هستند که بسیار کم است.اما،اگر به آمار تیم مقابل نگاه کنند، متوجه می شوند که بالاترین امتیاز آنها هم در همین حد بوده است.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره حضور نداشتن محمد ترابی در بازی های دوستانه با چین عنوان کرد: ترابی به علت سربازیش نتوانست در این بازی ها حضور داشته باشد.در حال حاضر هم اسم وی در لیست تیم ملی ب اعلام شده است اما جابه جا خواهد شد و به تیم ملی الف باز خواهد گشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم ملی بسکتبال :حرف آخر را در تیم خودم می زنم / ترابی به تیم ملی الف برمی گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..