تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام قد از قلعه نویی حمایت می کنم/ کسی در ذوب آهن به تنهایی تصمیم نمی گیرد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: از لیستی که قلعه نویی در اختیار ما قرار داه است 3 نفر جذب شده اند، 2 بازیکن دیگر از لیست باقی مانده است که تا آخر هفته تکلیف آن ها مشخص خواهد شد. قلعه نویی نیز به گرجستان سفر کرده است تا بازی یک مدافع گرجستانی را که مد نظر دارد از نزدیک تماشا کند.

وی درباره حضور مگویان در ذوب آهن تصریح کرد: قلعه نویی برای هر پست چند نفر را پیشنهاد داده است. برای جذب مدافع، او ترجیح داد ابتدا بازی مدافع گرجستانی را ببیند.

آذری درخصوص چگونگی انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب آهن افزود: کسی در باشگاه ذوب آهن به تنهایی تصمیم نمی گیرد. پس از جلساتی که در هیئت مدیره برگزار شد، همه متفق القول بر این موضوع تاکید داشتند که شخصی باید سرمربی ذوب آهن شود که قبلا سابقه قهرمانی داشته باشد و با حواشی و مسائل فوتبال کاملا آشنا باشد. به همین دلیل گزینه ای بهتر از قلعه نویی پیدا نکردیم و با اکثریت آرا بنده به عنوان مجری سیاست های هیئت مدیره، موظف شدم زمینه حضور قلعه نویی را فراهم کنم. بنده به طور کامل از برنامه ها، افکار و خواسته های قلعه نویی حمایت می کنم.

مدیر عامل ذوب آهن درباره دستیار قلعه نویی خاطر نشان کرد: انتخاب دستیار به طور کامل دراختیار سرمربی است. قلعه نویی ترجیح داد جلال امیدیان که اتفاقا بازیکن سابق ذوب آهن بوده است و با گل محمدی و حسینی نیز همکاری داشته، دستیار او در فصل جدید باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارید ذوب آهن با قلعه نویی سهمیه آسیایی کسب کند و یا در میان تیم های بالا جدول باشد بیان داشت: ما انتظار داریم قلعه نویی با تمام وجود برای ذوب آهن کار کند. تیم ما پتانسیل و توانمندی های زیادی دارد. مطمئن هستم قلعه نویی آن قدر بزرگ است که می تواند همه موفقیت ها را با هم بدست آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام قد از قلعه نویی حمایت می کنم/ کسی در ذوب آهن به تنهایی تصمیم نمی گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..