تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن یک گروه تروریستی درقم

سلامت نیوز:معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: با دقت و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و نظامی این استان ، گروه ترویستی که همزمان با حوادث تروریستی تهران قصد انجام عملیات در شهر قم را داشت، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری، افزود: در همان زمان که حادثه تروریستی تهران صورت گرفت، یک گروه تروریستی در قم دستگیر شدند و این نشان دهنده اهمیت موضوع امنیت در شهر مقدس قم است.
وی بیان کرد: قم به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و سایر اماکن مذهبی در آن، پایتخت معنوی جهان تشیع به حساب می آید، بنابراین گروه های تکفیری و داعش به دنبال ضربه زدن به امنیت این شهر هستند اما باید بدانند نهادهای امنیتی و نظامی و همچنین مردم هوشیار هستند.
وی ادامه داد: نزدیکی قم به پایتخت کشور و همچنین حضور گسترده مسئولان ملی در آن، باعث شده است موضوع امنیت قم از حساسیت مضاعفی برخوردار باشد، بنابراین هوشیاری نهادهای امنیتی و نظامی در آن دارای اهمیت فوق العاده ای است.
جمالی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و هدف گذاری دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ، مسئولان دستگاه های اجرایی استان و همه اقشار مردم قم وظیفه دارند نقش خود را در ایجاد امنیت پایدار ایفا کنند.
وی با بیان این که پاسخ نظام اسلامی به گروه های تروریستی سخت و محکم است، افزود: در حالی که گروه تروریستی داعش در تهران دست به عملیات های کوری زد و مردم بی گناه را به شهادت رساند، سپاهیان اسلام با هدف گرفتن موشکی مقرهای تروریست ها در سوریه، پاسخ این جنایت را با صلابت کامل دادند.
17 خردادماه جاری در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد».
وی همچنین با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: مردم ایران روز جمعه آینده همراه با آزادی خواهان جهان، بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهندو پاسخ دندان شکنی به رژیم ضد انسانی صهیونیستی خواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن یک گروه تروریستی درقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..