تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو شخصاً برای انتقال موراتا دست به کار شد

کد خبر: ۵۵۳۲۸۷

۱۶۴  بازدید

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد شخصا برای قطعی شدن پروسه انتقال موراتا به مادرید اقدام کرده است.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد شخصا برای قطعی شدن پروسه انتقال موراتا به مادرید اقدام کرده است.

در هفته های اخیر اخبار فراوانی در مورد قطعی شدن پروسه انتقال آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی و 24 ساله رئال مادرید به یونایتد شنیده شده است اما حالا مورینیو خودش نیز با موراتا به توافق رسیده است.

مورینیو شخصاً برای انتقال موراتا دست به کار شد

"اسکای اسپورتس" ادعا می کند که مورینیو طی روزهای اخیر تماس های تلفنی فراوانی با آلوراو موراتا داشته تا شخصا او را مجاب به انتقال به اولدترافورد کند و این پروسه نهایی شود.

موراتا این هفته و در شهر ونیز ایتالیا مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به نظر می رسد به زودی انتقال او به اولدترافورد قطعیت پیدا خواهد کرد.

علیرغم تمایل رئال مادرید به پرداخت 90 میلیون یورو از سوی یونایتد، کارشناسان معتقدند این پرونده در نهایت با رقمی معادل 75 تا 80 میلیون یورو نهایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو شخصاً برای انتقال موراتا دست به کار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..