تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلودگی های میکروبی در خمیر مرغ/ ماسک فوق العاده قوی ضد ریزش مو و شوره سر/همه مضرات آب معدنی‌‌های بی نام و نشان/روش های مقابله با افسردگی

آلودگی های میکروبی در کمین خمیر مرغ/ ریزش مو و شوره سر را با مصرف این ماسک متوقف کنید/ موثرترین نسخه های گیاهی برای رفع قولنج/ لو رفتن سوالات امتحانات نهایی 96 صحت دارد؟/ آژیر این بیماری با گرفتگی طولانی مدت صدا به صدا درمی‌آیدبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پیشگیری؛ خط اول کنترل سرطان در کشور


سرطان بیماری که ممکن است سراغ هر فردی بیاید، اما در این میان برخی اقدامات مهم باید صورت گیرد تا بتوان از شیوع سرطان جلوگیری کرد.

آب معدنی‌‌های بی نام و نشان را نخرید!


رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: مصرف آب معدنی‌های غیر استاندارد خطر بروز بیماری‌های وبا و اسهال را افزایش می‌دهند.

ریسک بالای آلودگی‌های میکروبی در خمیر مرغ


رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر بار میکروبی بیش از حد پوست مرغ، از عوارض زیانبار خمیر مرغ‌های حاوی این پوست‌های آلوده خبر داد.

ماسک قوی خانگی ضد ریزش مو و شوره سر+دستورالعمل


ماسک زنجبیل علاوه بر مبارزه با شوره و خارش سر، با ریزش موی سر مبارزه می‌کند. این ماسک از شکنندگی مو و آسیب‌های آن جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت مو می‌شود.

قولنج خود را نشکنید، این دمنوش‌ها را بنوشید


مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا دیگر قولنج نکنید. 

گرفتگی طولانی مدت صدا زنگ خطر بروز سرطان حنجره


دبیر اجرایی سومین سمینار تومور‌های سر و گردن گفت: استعمال دخانیات از شایع‌ترین علل بروز سرطان حنجره است و ۹۸ درصد مبتلایان دارای سابقه استعمال مواد دخانی هستند.

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام شد


نتایج اولیه دوره‌های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه اعلام می‌شود.

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی+فیلم


سوپ گوجه فرنگی شاخص قند خون را کاهش داده و شما را برای مدت طولانی‌تر سیرنگه می‌دارد.

اما و اگر‌های کمک‌های اجباری به مدارس هنگام ثبت نام


مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه پرداخت وجه به مدارس هنگام ثبت نام توضیحاتی را ارائه داد.

کنکور در گیر و دار صحت و سقم سوالات لو رفته امتحانات نهایی 96


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نمرات امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان در کنکور سهم 25 درصدی به صورت تأثیر مثبت دارد و به همین دلیل بحث امنیت سوالات بسیار مهم است.

دارچین؛ظالم ترین چربی سوز شکم

دارچین علاوه بر خوش طعم کردن غذا ها، کمک شایانی به کاهش وزن بدن می‌کند.

روش‌‌های مقابله با افسردگی


اگر احساس شادی نمی کنید و به اتفاقات و جریان های پیرامون خود بی علاقه هستید به افسردگی مبتلا شده باشید و باید سریعاً اقدامات درمانی برای مهار آن را آغاز کنید.

بامداد فردا لذت دیدن مقارنه ماه و زهره را از دست ندهید+عکس
بامداد فردا سیاره درخشان زهره و ماه در کنار هم قرار گرفته و تصویر زیبایی را در آسمان رقم می زنند که با چشم می توان آن را تماشا کرد

انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلودگی های میکروبی در خمیر مرغ/ ماسک فوق العاده قوی ضد ریزش مو و شوره سر/همه مضرات آب معدنی‌‌های بی نام و نشان/روش های مقابله با افسردگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..