تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیاز کشور به 105 هزار تخت بیمارستانی/50 درصد تخت های بیمارستانی کشور فرسوده هستند

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهلا میرگلو بیات رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در همایش شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: موضوع سلامت یکی ازبحث های مهم هر کشوری است که در برخی اوقات وجود مشکل در این حوزه منجر به تغییر دولت‌ها می شود.


وی افزود: در حال حاضر به ازای هر هزار نفر یک و هفت دهم تخت وجود دارد که اگر بخواهد این شرایط به شرایط معمولی برسد بایدبه 3 تخت تخصیص یابد.


نماینده سابق مردم ساوه وعضو کمیسیون بهداشت مجلس نهم ، بیان کرد:در حال حاضر در کشور 135 هزار تخت بیمارستانی داریم که 50 درصد از این تخت ها فرسوده بوده و با این شرایط نیازمند 105 هزار تخت در کشور هستیم.


رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه راه اندازی و تجهیز مراکز درمانی با بودجه دولتی برای 105 هزار تخت ممکن نیست ، افزود: سازمان‌های مردم نهادی مانند مجمع خیرین سلامت در این حوزه می توانند نقش آفرینی کرده و مجمع خیرین سلامت با حضور حاج آقا نیری توانسته گام‌های مهمی در این زمینه بردارد.


وی افزود: حدود 5 هزار میلیارد تومان از ابتدای تاسیس مجمع خیرین سلامت تاکنون در حوزه سلامت حوزه بهداشت جمع آوری و هزنیه شده است.


وی با بیان اینکه 50 درصد از جمعیت کشور زنان هستند،گفت: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت در راستای بهره گیری از ظرفیت بانوان در چند شهر بزرگ راه اندازی شده و تاکنون اقدامات خوبی با استفاده از ظرفیت‌ها و توان بانوان انجام شده است.


میرگلوبیات با بیان اینکه بانوان مشوقان خوبی برای همسران خود در کار خیر در حوزه سلامت هستند،تاکید کرد: شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون در مرکز 24 عضو دارد و تلاش ما استفاده از این ظرفیت بانوان برای توسعه بهداشت و درمان و توجه به مناطق کم برخوردار است.

انتهای پیام/وزارت 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیاز کشور به 105 هزار تخت بیمارستانی/50 درصد تخت های بیمارستانی کشور فرسوده هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..