تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی مبتلا به مصیبت بزرگ می شوند؟

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛امام علی(ع) می فرماید: هرکس مصائت و مصیبت های کوچک را بزرگ بشمارد، خداوند او را به مصیبت بزرگ مبتلا می کند.

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) در شرح این حدیث می گوید:فردی دچار مصیبت کوچکی شده اما آن را بزرگ می بیند و می گوید:خدایا سنگ به در بسته می بارد در حالی که باید شکر خدا را به جا آورد که به مصیبت کوچک دچار شده است.به داغ اولاد دچار شده، گریه و شیون می کند.به این و آن شکوه می کند که خدا چرا بچه مرا کشت؟

مرحوم مجتهدی در ادامه می گوید: چنین کسی که مصیبت کوچک را بزرگ می شمارد، خداوند او را به مصیبت بزرگ مبتلا می کند.پس مصیبت های کوچک را نباید بزرگ شمرد باید برانیم تقدیر الهی این بوده و راضی باشیم و بدانیم که خداوند صلاح ما را دانسته که اینگونه بشود.

آیت الله مجتهدی در انتها می گوید:پس به خدا ایراد نگیریم و و از خدا گلگی نکنیم .این حدیث را باید به کسانی که دچار مصیبت می شوند متذکر شد.

منبع:کتاب احسن الحدیث،ص57

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی مبتلا به مصیبت بزرگ می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..