تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع عادلانه یارانه کتاب در طرح‌های عیدانه

توزیع بسیار عادلانه یارانه کتاب در طرح‌های عیدانهعلی حاجی تقی، مدیر انتشارات ارمغان طوبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب گفت: اگر به آمار فروش کتاب در هر یک از طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب نگاهی کنید می‌بینید شاید صدها جلد کتاب در سطح کشور در این طرح‌ها توزیع شد. یارانه بسیار عادلانه توزیع می‌شد. در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب هر کسی می‌توانست یارانه کتابش را در کتابفروشی شهرش دریافت کند.

وی افزود: در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب هر کسی کتاب خود را از بین صدها ناشر انتخاب می‌کند. همیشه یارانه‌های کتاب برای ناشران بود این ناشر بود که کتاب را می‌فروخت و از یارانه آن بهره‌مند می‌شد. هیچ وقت در یارانه کتاب، کتابفروشی‌ها در نظر گرفته نشده بود. طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب سبب شد مردم با کتابفروشی‌ها آشتی کنند.

مدیر انتشارات ارمغان طوبی با اشاره به تأثیر طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب در اقتصاد نشر اظهار داشت: پارسال حدود 6 میلیارد بودجه جذب صنعت نشر کشور شد. این بودجه هم ناشر، هم کتابفروشی و هم پخش را تکان داد؛ بدون آنکه هنگام فروش کتاب به مشتری تخفیف دهد. در این طرح پخش‌کننده کتاب سود می‌برد، ناشر هم در این طرح‌ها سود می‌برد در نهایت مؤلفین و مترجمین کتاب در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب سود می‌برند. زنجیره کاملی که توانست اقتصاد نشر را راضی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع عادلانه یارانه کتاب در طرح‌های عیدانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..