تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری تکان دهنده از کودکی نجات یافته از دست داعش

تصویری تکان دهنده از کودکی نجات یافته از دست داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودکی گرمازده در آغوش یک خبرنگار و سربازی در بالای سر او، کودک گرمازده شده و سرباز برای آنکه حال کودک عادی شود روی صورت اش آب می پاشد.

این تصویر توسط اریک دو کاسترو عکاس رویترز ثبت شده و امروز به عنوان تصویر برگزیده یورونیوز انتخاب شده است.

کودک عراقی توسط سربازان ارتش عراق در خط مقدم جنگ با داعش  نجات داده شده است.

عملیات بازپس گرفتن بخش قدیمی موصل از دست داعش، روز یکشنبه ۲۸ خرداد  آغاز شده  و گفته می‌شود این بخش یکی از آخرین و مهمترین سنگرهای داعش در موصل است.

نماینده یونیسف در عراق پیش تر در بیانیه‌ای اعلام کرد که اکنون نزدیک به  ۱۰۰ هزار کودک در بخش قدیمی شهر موصل و مناطق تحت کنترل داعش زندگی می کنند که این کودکان در وضعیتی بسیار خطرناک قرار دارند.

تصویر تکان دهنده از جنگ با داعش

تصویری تکان دهنده از کودکی نجات یافته از دست داعش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری تکان دهنده از کودکی نجات یافته از دست داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..