تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه فنرباغچه همچنان به دنبال جذب بیرانوند

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با درخشش در درون دروازه تیم ملی و تیم پرسپولیس از چند تیم خارجی از جمله باشگاه فنرباغچه پیشنهاد دریافت کرده است. 

باشگاه فنرباغچه مدتی پیش درخواست جذب بیرانوند را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد اما مسئولان پرسپولیس با توجه به قرارداد داشتن این دروازه بان با تیم خود برای صدور رضایت نامه بیرانوند 2 میلیون دلار پیشنهاد دادند. 

مسئولان باشگاه فنرباغچه در آن زمان حاضر نشدند مبلغ بالایی برای دریافت رضایتنامه بیرانوند بپردازند اما گفته می شود اکنون آنها حاضر شدند که مبلغ یک و نیم میلیون یورو برای به خدمت گرفتن بیرانوند بپردازند. 

گفته می شود نمایندگان باشگاه فنرباغچه قرار است فردا به تهران بیایند و پیشنهاد جدید خود را برای جذب بیرانوند به مسئولان پرسپولیس ارائه بدهند. 

بیرانوند با مسئولان پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد خود اختلاف دارد و هنوز مسئولان پرسپولیس رقم قرارداد این بازیکن را افزایش ندادند و همین موضوع باعث شده که شایعه جدایی بیرانوند از پرسپولیس قوت بگیرد. 

شنیده ها حاکی از آن است مسئولان پرسپولیس که نسبت به ماندن بیرانوند در تیم خود دچار شک و تردید شدند مذاکرات خود را با رشید مظاهری دروازه بان سابق ذوب آهن آغاز کردند تا در صورت جدایی بیرانوند جایگزینی برای این دروازه بان داشته باشند. 

سلیمانی وکیل بیرانوند درباره این مطلب گفت: باشگاه فنرباغچه همچنان خواهان جذب بیرانوند است و مسئولان این باشگاه برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس قرار است به تهران بیایند. این باشگاه برای جذب بیرانوند پیشنهاد جدیدی داده است و مسئولان پرسپولیس باید تصمیم نهایی درباره پیشنهاد فنرباغچه بگیرند چرا که بیرانوند تا سال 1400 با باشگاه  پرسپولیس قرارداد دارد و برای انتقال به اروپا نیاز به رضایتنامه دارد. 

به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس برای بار دوم پیشنهاد باشگاه فنرباغچه قبول می کنند یا نه!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه فنرباغچه همچنان به دنبال جذب بیرانوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..