تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش از ایران رفت/ سرمربی تیم ملی اواخر مرداد به کشور بازمی گردد

کی روش از ایران رفت/ سرمربی تیم ملی اواخر مرداد به کشور بازمی گرددبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه کارلوس کی روش موفق شد برای دومین بار متوالی تیم ملی ایران را به رقابت های جام جهانی برساند، شب گذشته به پرتغال بازگشت.

سرمربی تیم ملی اواخر مرداد برای تدوین برنامه های آماده سازی تیم برای دیدار مقابل کره جنوبی و سوریه در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به کشورمان بازمی گردد.

سرمربی تیم ملی در آخرین ساعات حضورش در ایران ضمن افتتاحیه ساختمان PEC نشستی را با حضور سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران برگزار کرد.

یکی از نزدیکان کی روش این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش از ایران رفت/ سرمربی تیم ملی اواخر مرداد به کشور بازمی گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..