تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشیمانی منچستریونایتد از جذب رونالدو!

کد خبر: ۵۵۳۱۳۵

۴۶  بازدید

از یونایتد به عنوان جدی ترین مقصد رونالدو در صورت جدایی او از رئال نام برده می شود؛ ولی به نظر می رسد شیاطین سرخ از جذب فوق ستاره پرتغالی ناامید شده باشند.

ورزش سه: تیتر یک چند روز پیش نشریه آبولا در مورد جدایی رونالدو از رئال، باعث ایجاد یک انقلاب در فوتبال اروپا شده است.

کمتر کسی می تواند رئال را بدون رونالدو یا برعکس تصور کند اما اتهامات مالی سنگین دادستانی مادرید باعث شده تا این فوق ستاره تهدید به جدایی کند. یونایتد و پی اس جی، تیم هایی هستند که توان مالی برای جذب رونالدو را دارند هرچند که با تایید رئیس باشگاه رئال، هنوز هیچکدام پیشنهاد رسمی برای جذب رونالدو نداده اند.

در حالی که گفته می شد منچستریونایتد قصد دارد 175 میلیون یورو بعلاوه دخیا را برای جذب رونالدو به رئال پیشنهاد دهد، امروز اکسپرس گزارش داد که مدیران یونایتد از جذب CR7 به دو دلیل پشیمان شده اند.

اولی اینکه آنها اطمینان ندارند که بتوانند مبلغی که برای رونالدو هزینه کرده اند را با توجه به سن بالای او(32) جبران کنند. به این رقم باید حقوق سالانه رونالدو که حداقل 22 میلیون یورو خواهد بود را نیز اضافه کرد.

دومین مانع مورینیو است که همه از مشکلات او با رونالدو آگاهند. در فهرست خرید مورینیو بدون شک رونالدو وجود ندارد و هرچند تلاش هایی شده تا رابطه او با رونالدو بهتر شود؛ ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و این مربی قصد ندارد فعالیت های نقل و انتقالاتی تیمش، تحت تاثیر جذب رونالدو قرار بگیرد؛ چرا که این امکان وجود دارد که فوق ستاره پرتغالی به زودی از مواضع خود عقب نشینی کرده و تصمیم به ادامه کار با رئال بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشیمانی منچستریونایتد از جذب رونالدو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..