تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند کاهشی آمار مبتلایان به تب مالت در کشور/ کاهش بیماری تب مالت در همدان و کرمانشاه

روند کاهشی آمار مبتلایان به تب مالت در کشور/ کاهش بیماری تب مالت در همدان و کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری واگیر وزارت بهداشت، درخصوص بیماری تب مالت گفت: تب مالت یک بیماری میکروبی مزمن آزاردهنده است که ممکن است، مدت‌های طولانی ادامه داشته و با درمان طولانی مدت بهبود پیدا کند.

رییس مرکز مدیریت بیماری واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: بیماری اشکال گوناکون دارد که گاهی تشخیص را سخت‌تر کرده و ممکن است، عوارض نسبتا جدی در انسان ایجاد کند.

گویا افزود: تب، درد مفاصل، کمردرد، عرق ریزش شبانه و درگیری مغز و کلیه و قلب در اثر این بیماری مشاهده می‌شود که گاهی درمان را پیچیده و طولانی می‌کند.

وی گفت: بیماری از طریق تماس با دام به خصوص در افرادی که دام را در کنار منازل خود نگهداری می‌کنند، یا افرادی که به کار ذبح دام اشتغال داشته و یا افرادی که محصولات دامی را استفاده می‌کنند، منتقل می‌شود. مثلا لبنیات تازه دام که به صورت غیر بهداشتی تهیه می‌شود، خطر ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند کاهشی آمار مبتلایان به تب مالت در کشور/ کاهش بیماری تب مالت در همدان و کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..