تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض پوران درخشنده به وضعیت اکران فیلم «زیر سقف دودی»/ چه کسی پاسخگوی حمایت از خانواده و فرهنگ است؟

اعتراض پوران درخشنده به حمایت نکردن از فیلم زیر سقف دودی/ چه کسی پاسخگوی حمایت از خانواده و فرهنگ است؟پوران درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی اکران این اثر تا به امروز گفت: زمانی که سینماگر مستقل اثری را در این سینما تولید می‌کند نیاز به حمایت دارد و این حمایت زمان اکران و به خصوص در بخش تبلیغات بیشتر احساس می‌شود که متأسفانه «زیر سقف دودی» تا به این لحظه از آن بی‌بهره مانده است.

وی افزود: «زیر سقف دودی» یک بیلبورد شهری ندارد پس این فضاهای شهری در اختیار چه کسی است؟ چه کسی باید به بحث فرهنگی این کشور کمک کند؟!

وی ادامه داد: کماکان منتظر حمایت در بخش تبلیغات شهری هستیم و امیدوارم به نتیجه برسد.

درخشنده خاطرنشان کرد: از یک طرف شعار حمایت از خانواده و فرهنگ سر می‌دهند اما از آن طرف حمایت نمی‌کنند و در حد شعار باقی می‌ماند، این سوال رقم می‌خورد چه کسی جوابگو است؟

گفتنی است؛ در فیلم «زیرسقف دودی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی پوران درخشنده بازیگرانی چون، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض پوران درخشنده به وضعیت اکران فیلم «زیر سقف دودی»/ چه کسی پاسخگوی حمایت از خانواده و فرهنگ است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..