تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ساخت کنسول گیم توسط آتاری تا استفاده گسترده دولت‌ها از شبکه‌های اجتماعی

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ساخت کنسول گیم توسط آتاری تا استفاده گسترده دولت‌ها از شبکه‌های اجتماعی

خبرآنلاین:

شماره 1 - آمازون قصد تعدیل نیرو در «هول فودز» را دارد. «جف بزوس» با پرداخت 13.7 میلیارد دلار سوپرمارکت بزرگ ارگانیک آمریکایی را خرید و باعث شد تا سهام کمپانی‌های بزرگ در بخش بقالی را پایین بیاورد.

شماره 2 - پس از اعتراض قانون‌گذاران انگلیسی علیه اینترنت به عنوان بهشت تروریست‌ها، گوگل قول داد ویدئوهای تروریستی را پالایش می‌کند.

شماره 3 - بلومبرگ نوشت سایت Reddit در جستجوی 1.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌گردد تا زنده بماند.

شماره 4 - دولت آمریکا با شکایت رسمی دست روی 2.5 میلیون سهام شرکت Palantir گذاشت. ظاهرا یکی از سرمایه گذاران با پول دزدی 80 درصد از سهام این کمپانی نرم افزاری را خریده است(فردی در مالزی). نام وی اعلام نشده است اما موسس این کمپانی کسی نیست جز مشاور ارشد ترامپ به نام Peter Thiel! که 735 میلیون دلار می ارزد.

شماره 5 - گوگل وارد پروژه ساخت مرزعه گلخانه‌ای داخل شهری با سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلار در نیوجرسی شد. این مرزعه با فناوری ال ای دی به جای نور خورشید و سیستم‌های هوشمند مدیریت می‌شود.

شماره 6 - «فِرِد شسنایس» مدیر اجرایی آتاری می‌گوید در حال ساخت یک کنسول گیم جدید برای بازار جهانی است.

شماره 7- اپل دو مدیر سریال «برکینگ بد» را برای ساخت شوهای تلویزیونی خود به نام های «جیمی ارلیشت» و «زاک ون امبرگ »استخدام کرد. این دو به طور مستقیم به «ادی کیو» قائم مقام سرویس‌ها و نرم افزارهای اینترنتی اپل گزارش خواهند داد.

شماره 8 - Mobike سرویس آنلاین اشتراک‌گذاری موتور در چین موفق به دریافت سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری شد.

شماره 9 - پنجاه درصد ترافیک وب از طریق موبایل انجام می‌شود. در حالی که کاربران دسکتاپ و لپ‌تاپ 45 درصد از کل ترافیک را در اختیار دارند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 20 درصد کاهش را نشان می‌دهد.  پنج درصد نیز از طریق تبلت به اینترنت وصل می‌شوند و تنها 0.12 درصد نیز از طریق ابزارهایی مثل کنسول گیم و ... مرور وب را انجام می‌دهند.

شماره 10 - تحقیقات جدید نشان می‌دهد دولت‌ها برای پروپاگاندا از شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده استفاده می‌کنند. تحقیقات دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد 45 درصد از اکانت‌های دولتی روسیه به شکل بات تعریف شده و دست به تبلیغات گسترده دولتی می‌زنند.

 

 

 

5656

 

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ساخت کنسول گیم توسط آتاری تا استفاده گسترده دولت‌ها از شبکه‌های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..