تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زابل میزبان احداث کارخانه تولید انواع تایر های رادیال با ظرفیت پنجاه هزار تن در سال

​با سرمايه گذاري ايدرو در استان سيستان و بلوچستان صورت مي گيرد :

قرارداد انتقال تکنولوژی و احداث کارخانه تولید تایر با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال در منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان روز چهار شنبه ( ۳۱ / ۳/۱۳۹۶ ) بین دو شرکت ایرانی آریا تایر هامون و شرکت سابیر به امضاء می رسد .

به گزارش شما نیوز:  مدیرعامل شرکت صنایع آریا تایر هامون  با  بیان اینکه این قرارداد با حضور  وزیران  صنعت ، معدن و تجارت و کار ، تعاون و رفاه اجتماعی  به امضا می رسد ، گفت :  میزان  کل  سرمایه گذاری  این پروژه  8400 میلیارد ریال است که ۱۶۰ میلیون یورو آن ارزی است .
زابل میزبان احداث کارخانه تولید انواع تایر های رادیال با ظرفیت پنجاه هزار تن در سال
مسعود محمدی گفت : تکنولوژی بکار گرفته شده برای این کارخانه تولید انواع تایر های رادیال تمام سیمی است .
مدیرعامل شرکت آریا تایر هامون  با اشاره به اینکه  احداث این کارخانه  در  شهرک  صنعتی رامشار زابل در راستای  سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر افزایش رشد اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور است ، اظهار داشت : مدت زمان اجرای عملیات ساخت این کارخانه  چهار سال  که سه سال آن اجرا و یکسال تولید آزمایشی خواهد بود  و  اشتغال زایی مستقیم آن ۱۳۴۴ نفر و  غیر مستقیم  ۵۰۰۰ نفر است  .
محمدی  افزود : احداث این کارخانه با توجه به جاده بین المللی از بندر چابهار تا مرز افغانستان و آسیای مرکزی  دارای مزیت رقابتی خواهد بود .

منبع: ایدرو نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زابل میزبان احداث کارخانه تولید انواع تایر های رادیال با ظرفیت پنجاه هزار تن در سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..