تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ برداشت‌های گوناگون از یک روایت در جهان

کد خبر: ۵۵۲۸۰۲

۲۰۰  بازدید

روایت: مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! آن شخص ﮔﻔﺖ: ﻓﺮود آى! ﭘﯿﺶ از آن ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻰ: ﺧﺮ من ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! و ﻣﻦ آزﻣﻨﺪﺗﺮ از ﺗﻮ ﻧﺪﯾﺪم.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

روایت:
مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! آن شخص ﮔﻔﺖ: ﻓﺮود آى! ﭘﯿﺶ از آن ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻰ: ﺧﺮ من ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! و ﻣﻦ آزﻣﻨﺪﺗﺮ از ﺗﻮ ﻧﺪﯾﺪم.


اسحاق جهانگیری:
مردی دید رقیبش پیروز انتخابات شده، گفت مرا هم بر خر مراد بنشان. ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! پیروز انتخابات ﮔﻔﺖ: ﻓﺮود آى! ﭘﯿﺶ از آن ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻰ: ﺧﺮم ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! و ﻣﻦ آزﻣﻨﺪﺗﺮ از ﺗﻮ ﻧﺪﯾﺪم.


پادشاه قطر:
مردی شخصی را بر خری سوار دید و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! آن شخص ﮔﻔﺖ: تو پادشاه عربستان نیستی که فکر می‌کنی باید همه چیز را صاحب شوی؟


CNN:
مردی ترامپ را بر خری سوار دید و گفت: مرا نیز بر خر خود بنشان. ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ترامپ گفت: پیاده شو. من خودم با همین کلک صاحب این خر شدم.


رئیس‌جمهوری اوکراین:
مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! ﭼﻮن ﻧﺸﺴﺖ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﺗﻮ، ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! ﭼﻮن اﻧﺪﮐﻰ رﻓﺘﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺧﺮ ﻣﺎ ﭼﻪ زرﻧﮓ و ﺷﺎد اﺳﺖ! کمی دیگر رفتند، گفت خر من چه زرنگ و شاد است. زود از خرم پیاده شو. این‌طوری بود که روسیه کریمه را از اوکراین گرفت.


خبرگزاری کره‌شمالی:
شخصی مردی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ فرمانروای کره ﺑﻨﺸﺎن! مرد گفت بنشین اما این خر جزو اموال دولت نیست و خر من است. از مرد جای خر در کره استفاده کردند و سال‌هاست بار می‌برد.


یک صنعتگر چینی:
مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! گفت نمی‌شود. دارم خر را صادر می‌کنم ایران. مرد گفت بنده خدا، اول پوستش را بکن و صادر کن بعد خودش را که در این دو منفعت است. آن شخص به وجد آمد و مرد را در آغوش گرفت و سپس پوست هر دو را کند و گوشت‌شان را چرخ کرد و همه را با هم صادر کرد. برای همین ایرانی‌ها در تلگرام می‌گویند گوشت چرخ‌کرده نخوریم.


روزنامه لوموند:
مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! گفت: نمی‌نشانم. مرد گفت: باید بنشانی. چون از لفظ باید استفاده کرد تمام کارکنان حمل‌ونقل عمومی سه روز اعتصاب کردند و هیچ جنبنده‌ای کسی را جابه‌جا نکرد.


یک مخالف دولت ونزوئلا:
مردی شخصی را ﺑﺮ ﺧﺮى ﺳﻮار دﯾﺪ و ﮔﻔﺖ: ﻣﺮا ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺧﺮ ﺧﻮد ﺑﻨﺸﺎن! آن شخص گفت خرم مریض است و توان ندارد. مرد گفت: من مادورو هستم. ٣٧ ساعت در باب لزوم به اشتراک گذاشتن امکانات برای رفاه عمومی سخنرانی کرد و سرانجام صاحب خر را به جرم جاسوسی برای آمریکا به زندان انداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ برداشت‌های گوناگون از یک روایت در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..