تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌ مرکزی: مردم شایعات مربوط به ورشکستگی بانک ها و مؤسسات مالی را باور نکنند

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد مردم به شایعات ورشکستگی بانک‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند.

روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم و سپرده‌گذاران درخواست کرد که اخبار مربوط به بانک‌ها را فقط از طریق وب‌سایت بانک مرکزی یا مصاحبه‌های مسئولان بانک مرکزی پیگیری کنند و به شبکه‌های مجازی اعتماد نکنند.

مقاله‌ی مرتبط:

در متن این اطلاعیه آمده است:

در روز‌های اخیر برخی افراد و گروه‌ها با اهداف و اغراض شخصی و سیاسی، از طریق برخی رسانه‌ها به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی به انتشار شایعاتی از قبیل ورشکستگی بانک‌ها و در خطر بودن سپرده‌های مردمی اقدام می‌کنند. انتشار این شایعات با هدف تشویش اذهان سپرده‌گذاران و ایجاد نگرانی در بین آن‌ها انجام می‌شود.

بانک مرکزی در این اطلاعیه بر سلامت و صحت نظام بانکی در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مجاز تأکید و اعلام کرد عوامل تولید این شایعات و بازنشرکنندگان آن از سوی مراجع ذی‌صلاح تحت پیگیری قانونی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌ مرکزی: مردم شایعات مربوط به ورشکستگی بانک ها و مؤسسات مالی را باور نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..