تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محمد موسوی به شکست های پی در پی تیم والیبال کشورمان

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد موسوی والیبالیست کشورمان به شکست های پی در پی تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی والیبال در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داده است.

محمد موسوی نوشته است :

موفقیت همیشگی نیست
شکست هم کشنده نیست
تنها یک چیز مهم است
و آن هم شهامت ادامه دادن است

گفتنی است؛ پس از اینکه ایران در سال 2014 به عنوان چهارمی لیگ جهانی رسید، هر سال نزول چشمگیری تیم داشته است که حالا ایران با ته جدول تنها یک پله فاصله دارد. این سقوط تدریجی، اتهاماتی مثل بی انگیزگی، غرور، بازیکنان سالاری و ضعف نیمکت صحبت هایی بوده است که این سال ها همیشه با والیبال همراه بوده است و با اینکه هیچگاه این اتهامات در قبال تیم ملی و فدراسیون والیبال اثبات نشد اما تاثیرات این شایعات همواره دیده می شود. تغییر پی در پی سرمربی خارجی تیم، سقوط سال به سال در لیگ جهانی، اخبار تاییده نشده اختلاف بین بازیکنان و نتایج ضعیف حالا دیده می شود که شایعات را رفته رفته به حقیت نزدیک می کند. این صحبت هایی بوده است که همواره پیرامون والیبال بوده اما حالا اثرات آن دیده نمی شود و مشخص نیست با وضعیت موجود سال یا سال های آینده این رشته پر طرفدار و محبوب چه سرنوشتی خواهد داشت. (بخشی از متن برگرفته از سایت ورزش 3 می باشد)

واکنش محمد موسوی به شکست های پی در پی تیم والیبال کشورمان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محمد موسوی به شکست های پی در پی تیم والیبال کشورمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..