تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه آماده‌سازی موشک‌های سپاه برای شلیک به مقر داعش +فیلم

لحظه آماده‌سازی موشک‌های سپاه برای شلیک به مقر داعش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور سوریه، روز گذشته از لحظات مختلف این عملیات تصاویر و ویدئوهایی منتشر شد. در ویدئوی زیر نیز لحظه آماده‌سازی موشک‌های پرتاب‌شده را می‌بینید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه موفق شد با شلیک 6 فروند موشک زمین به زمین به مقر نیروهای تکفیری در سوریه خساراتی به آنها وارد کند. این اقدام به تلافی حمله تروریستی این گروهک در تهران در دوازدهمین روز ماه رمضان انجام شد.

گفته می‌شود سعد القصیدی معروف به ابوسعد، امیر خود خوانده گروهک تروریستی داعش و فرمانده اصلی این گروه تروریستی در استان دیر الزور و همچنین داماد ابوبکر البغدادی در این حمله موشکی به هلاکت رسیدند.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه آماده‌سازی موشک‌های سپاه برای شلیک به مقر داعش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..