تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم هایی که مثل بنز می فروشند!

کد خبر: ۵۳۱۹۷۹

۴۰۰  بازدید

همشهری شش و هفت - محمد صادق شایسته: هر سال در صنعت سینمای جهان كه عموم فیلم‌های آن با نگاه خیلی جدی به فتح گیشه ساخته‌می‌شوند، فیلم‌هایی وجود دارند كه تقریبا پیش از اكران، مشخص است كه فروش بالایی خواهند داشت. فیلم‌هایی كه به دلایل مختلف تماشاگران بالقوه زیادی دارند؛ دلایلی مثل پیش زمینه قبلی برای داشتن محبوبیت، سرشناس بودن بازیگر و كارگردان و یا اقتباسی بودن از یك اثر ادبیاتی مهم. سال 2017هم طبیعتا از این دست فیلم‌ها پیدا می‌شود؛ فیلم‌هایی كه از قبل قرار است پرفروش باشند و اگر نباشند و مورد استقبال قرار نگیرند آن وقت متعجب خواهیم شد. از ابتدای سال میلادی تا الان فیلم‌های پرفروشی كه فروش‌شان قابل حدس بود مثل «دیو و دلبر»، «سریع و خشمگین 8»، «لوگان» از سری مجموعه «مردان ایكس»، «جان ویك 2»، «كونگ:جزیره جمجمه» و «بچه رئیس» اكران شده‌اند و تقریبا همه پیش‌بینی‌ها در مورد فروش‌شان به حقیقت پیوست. در این چند ماهی كه تا آخر سال 2017داریم آیا از این دست فیلم‌های پرمخاطب باز هم خواهیم داشت؟ به‌نظر می‌رسد، بله! تعدادی از این فیلم‌ها را در گزارش سینمای جهان این هفته معرفی كرده‌ایم.

فیلم‌های ابرقهرمانی


با توجه به فروش بالای جهانی فیلم‌های ابرقهرمانی كه براساس قهرمانان كتاب‌های كامیك ساخته می‌شوند، هر سال تعدادی از شخصیت‌های معروف دنیای ابرقهرمانی با فیلمی جدید روی پرده سینما دیده می‌شوند. امسال هم چند فیلم مهم با این محوریت اكران شده یا می‌شود كه سه تا از اكران نشده‌ها را معرفی می‌كنیم.اولین فیلم «مرد عنكبوتی:بازگشت به خانه/ Spider-Man: Homecoming» دنباله جدیدی بر سری فیلم‌های «مرد عنكبوتی» است. این بار جان واتس جوان كارگردانی كرده و جان فرانسیس دالی جوان تر، هم فیلمنامه را نوشته‌است. داستان درباره بازگشت پیتر پاركر(تام هالند) به خانه پس از انجام یك ماموریت سخت است. او تلاش دارد دوباره به زندگی عادی برگردد، اما سر و كله موجودی خبیث به نام كركس(مایكل كیتون) پیدا می‌شود و او مجبور می‌شود بار دیگر در لباس «مرد عنكبوتی» به میدان مبارزه برگردد.

می‌فروشند مثل بنز! 

«مرد عنكبوتی: بازگشت به خانه» ژوییه 2017یا همان اواسط تیر خودمان اكران می‌شود و فروش بالایی هم برایش پیش‌بینی شده است.دومین فیلم «ثور:راگناروك/ Thor: Ragnarok» به كارگردانی تایكا وایتیتی كارگردان شناخته شده و جوان نیوزلندی است كه سومین قسمت از مجموعه فیلم‌هایی درباره این ابرقهرمان چكش به‌دست و تنومند است. «ثور» با بازی كریس همسورث به خانه برمی‌گردد، اما متوجه می‌شود وقت آن رسیده كه در بزرگ‌ترین جنگی كه انتظارش را می‌كشیده شركت كند. او این بار، هم باید با شرارت‌های برادرش لوكی(تام هیدلستون) مقابله كند و هم با شخصیت شرور دیگری به نام هلا (كیت بلانشت). او حتی مجبور می‌شود در مقابل رفیق قدیمی‌اش هالك(مارك روفالو) نیز بایستد. ثور از الان فروش نسبتا تضمین شده‌ای دارد و اواخر آبان 96یا همان نوامبر 2017اكران خواهد شد. سرانجام فیلم «لیگ عدالت: Justice League».

اگر سری فیلم‌های موفق «انتقام‌جویان» را فاكتور بگیریم، تقریبا هر فیلم ابرقهرمانی كه چند قهرمان مختلف در آن حضور داشته‌اند با شكست مواجه شده و این می‌تواند پاشنه آشیل اصلی فیلم «لیگ عدالت» هم باشد. خصوصا كه زاك اسنایدر كارگردان این فیلم با اینكه فیلم قبلی‌اش، «بتمن علیه سوپرمن» فروش خوبی داشت، اما از لحاظ كیفی با انتقادات زیادی مواجه شد.این انتقادات بیشتر از همه برای بازی گرفتن از بن افلك در نقش بتمن بود؛ امری كه اتفاقا در فیلم لیگ عدالت هم تكرار شده است. البته اینجا علاوه بر بتمن ابرقهرمانان دیگری ازجمله سوپرمن، آكوامن و فلش و البته چهره‌های شروری مثل سایبورگ و استفن ولف هم حضور دارند. بن افلك، هنری كاویل، گال گدوت، آرتور كالی، بری آلن و ری فیشر بازیگران اصلی لیگ عدالت هستند. فروش فیلم تقریبا تضمین شده است، اما كیفیت آن با توجه به اینكه كریس تریو فیلمنامه نویس «بتمن علیه سوپرمن» داستان فیلم را نوشته چندان قابل تضمین نیست. فیلم اوایل آبان اكران می‌شود.


بیگانه/Alien: Covenant


ریدلی اسكات كارگردان خستگی ناپذیر و پركار سینمای جهان پنج سال پس از ساخت «پرومتئوس» به سراغ ساخت قسمت دوم از سه گانه پیش درآمد فیلم «بیگانه» رفته و نام فیلم را هم گذاشته:«بیگانه:پیمان». این كارگردان سرشناس در سال 2012تصمیم گرفت برای داستان سه گانه ماندگار «بیگانه» كه او هم یكی از كارگردانانش بود، پیش درآمدی بسازد كه نخستین نتیجه‌اش شد «پرومتئوس». فیلمی كه با استقبال نسبی مخاطبان و منتقدان مواجه شد، اما همه به ضعف‌های فیلمنامه انتقادات جدی داشتند.

می‌فروشند مثل بنز! 

شاید همان انتقادات باعث شد كه اسكات برای ساخت این پیش درآمد دست به همكاری با یكی از مهم‌ترین فیلمنامه نویسان معاصر سینمای آمریكا یعنی جان لوگان بزند. اتفاقی كه چند روز دیگر نتیجه‌اش مشخص می‌شود. تیزر فیلم رعب آور بود و نشان می‌دهد با بیگانه به‌شدت ترسناكی طرف خواهیم بود؛ بیگانه‌ای كه مثل همیشه قرار است از سفینه جست‌وجوگر فضایی چند قربانی بگیرد. این بار برخلاف «پرومتئوس» كه بازیگران سرشناسی در آن حضور داشتند ستاره اصلی فیلم تنها مایكل فاسبندر است. بازیگری كه قبلا هم نشان داده می‌تواند به خوبی بار یك فیلم را تمام و كمال به دوش بكشد.


 برج تاریك/ The Dark Tower


از سال 1982تا 2004استفن كینگ نویسنده سرشناس جهان یك مجموعه داستان منتشر كرد با نام «برج تاریك» كه مورد استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفت. این رمان سه شخصیت اصلی دارد. پسر جوانی كه قصد دارد یك ماموریت مهم را تمام كند و خودش را به برج تاریك كه می‌گویند آخر دنیاست برساند، مردی به نام «رولند» كه با اوست و مردی هم به نام «مرد سیاه‌پوش» كه علیه اوست. این مجموعه كتاب پرفروش، چندین بار تا آستانه ساخته شدن اقتباسی سینمایی پیش رفت، اما هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاد تا اینكه سر و كله نیكولای آرسل نویسنده و كارگردان سرشناس دانماركی پیدا شد و این فیلم كه یكی از تهیه كنندگانش خود استیفن كینگ است جلوی دوریین رفت.

می‌فروشند مثل بنز!

ادریس البا در نقش مرد رولند، متیو مك كاناهی در نقش مرد سیاه پوش و تام تیلور در نقش جك چمبرز جلوی دوربین آرسل رفته‌اند. یكی از جذابیت‌های مجموعه رمان «برج تاریك» روایت آن در بستر سرزمینی تخیلی با ویژگی‌های غرب وحشی است و این نكته داستان رمان را جذاب كرده است. كینگ معمولا زمانی به‌عنوان تهیه‌كننده در اقتباس اثری از خودش حضور پیدا می‌كند كه اطمینان حداقلی از سودآوری یا مورد توجه قرار گرفتن فیلم داشته باشد. با توجه به تعداد مخاطب‌هایی كه عاشق رمان‌های «برج تاریك» هستند، هیچ بعید نیست كه این فیلم پدیده فروش امسال سینماهای جهان شود.


تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه/Transformers: The Last Knight


سال 2007كه مایكل بی‌اكشن ساز سرشناس سینمای جهان نطفه خلق سری فیلم‌های «تبدیل شوندگان» را بست، كمتر كسی فكر می‌كرد چهار قسمت از این سری فیلم فروشی بیش از 3میلیارد و 700میلیون دلار داشته باشد و در نتیجه تبدیل به یكی از پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما شود. درست است كه منتقدان سینما و آن‌هایی كه سینما را كمی جدی‌تر دنبال می‌كنند هیچ وقت روی خوشی به این سری فیلم‌ها نشان ندادند، اما از آن طرف مخاطب عام یا همان پاپ كورن خورهای سینما حسابی این مجموعه فیلم غرق شده در جلوه‌های ویژه را تحویل گرفتند.

می‌فروشند مثل بنز!

اوایل تیر‌ماه امسال یا همان اواخر‌ماه ژوئن پنجمین قسمت از این سری فیلم با معرفی ماشین‌های جدیدی كه تبدیل به ربات‌های جنگجو می‌شوند اكران خواهد شد. مارك والبرگ، استنلی توچی، ایزابلا مونر، آنتونی هاپكینز و جان تورتورو از بازیگران اصلی قسمت پنجم هستند. تبدیل‌شوندگان پس از شكست دادن یكی از دشمنان اصلی خود با هجوم گروهی از دشمنان قدیمی مواجه می‌شوند كه قصد دارند آنها را دستگیر و برای مجازات به خارج از زمین ببرند. آنها حالا هم باید از خودشان محافظت كنند هم انسان‌ها. با توجه به استقبال بالایی كه از نخستین تیزر فیلم شد به‌نظر می‌رسد این قسمت هم با فروشی نجومی مواجه شود.


دزدان دریایی كارائیب:مرده‌ها قصه نمی‌گویند/ Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales


شش سال پس از فروش خیره‌كننده و یك میلیارد دلاری قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی كارائیب»، از تقریبا دو هفته دیگر اكران جهانی پنجمین قسمت از این سری فیلم آغاز می‌شود. فیلمی كه با بودجه 320میلیون دلاری ساخته شده و انتظار می‌رود بیش از قسمت چهارم بفروشد.در «مرده‌ها قصه نمی‌گویند» مثل همیشه اكثر شخصیت‌های اصلی حضور دارند؛ از كاپیتان «جك اسپارو» با بازی جانی دپ و كاپیتان «آرماندو سالازار» با بازی خاویر باردم كه دشمن اصلی جك اسپارو است تا شخصیت‌های محبوبی چون «ویلیام ترنر» با بازی اورلاندو بلوم و «هكتور باربوسا»ی زشت با بازی جفری راش. البته كارگردانی این قسمت به‌عهده دو كارگردان نسبتا گمنام به نام‌های اسپن سندبرگ و یوآخیم رانینگ است كه از 10 سال پیش تا الان همه كارهای‌شان را با هم ساخته‌اند.

می‌فروشند مثل بنز! 

در پنجمین قسمت دزدان دریایی كارائیب باز هم كاپیتان سالازار به‌دنبال شكار كاپیتان اسپارو است. او با كمك خدمه شبحی كه در اختیار دارد با یك كشتی پر از ارواح از مثلث برمودا فرار می‌كند و دوباره به شكار دزدان دریایی مشغول می‌شود. از آن طرف جك اسپارو هم كه از قدرت جدید سالازار ترسیده به‌دنبال پیدا كردن قدرت برتری می‌رود تا او را شكست دهد. این بار هم جری بروكهایمر در مقام تهیه‌كننده است و فیلم اواسط تیر‌ماه كه می‌شود اوایل ژوییه اكران جهانی‌اش آغاز خواهد شد. احتمالا با اكران قسمت پنجم سری فیلم‌های «دزدان دریایی كارائیب» در جدول پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما چند پله بالا خواهند آمد.


بلید رانر / Blade Runner 2049


بدون شك «بلید رانر» برای سینما دوستان جوان و میانسال و حتی كمی هم سن و سال‌دار یكی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین فیلم‌هایی است كه دیده‌اند. فیلمی كه در سال 1982ریدلی اسكات جوان با اقتباس از شخصیت‌ها و داستان رمان ماندگار «آیاآدم مصنوعی‌هاخواب گوسفندبرقی می‌بینند؟» اثر فیلیپ.كی.دیك ساخت و همان سال تبدیل به یكی از مهم‌ترین فیلم‌های علمی-تخیلی تاریخ سینما شد. «بلید رانر» با داستانی جنایی در دورانی می‌گذرد كه هوش‌های مصنوعی دنیا را در اختیار گرفته و كار تشخیص انسان از ربات بسیار سخت شده‌است.در این میان كارآگاهانی در این زمینه تشخیص و جلوگیری از ارتكاب اعمال جنایت آمیز توسط هوش‌های مصنوعی فعالیت می‌كنند كه كارآگاه ریك دكارت یكی از آن‌هاست. او در ماجرای یك پرونده خاص كل زندگی‌اش به هم می‌ریزد.25سال پس از ساخت قسمت اول «بلید رانر» قسمت دوم این فیلم با نام «بلید رانر 2049» ساخته شده است.

می‌فروشند مثل بنز!

هر چند همپتون فنچر فیلمنامه نویس قسمت اول در كنار یكی از بهترین فیلمنامه نویسان اقتباسی حال حاضر سینمای جهان یعنی مایكل گرین فیلمنامه را نوشته‌اند، اما خبری از كارگردانی ریدلی اسكات نیست و البته به جای او یكی از پدیده‌های چند سال اخیر سینما، دنیس ویلنوو، پشت دوربین كارگردانی قرار گرفته كه با توجه به كارنامه موفق چند سال اخیرش خیلی‌ها به نتیجه نهایی این فیلم امید زیادی بسته‌اند. رایان گاسلینگ كه امسال برای بازی در «لالالند» نامزد جایزه اسكار شد نقش پلیس جوانی به نام «كی» را ایفا می‌كند و قرار است سرنوشتش با ریك دكارت با بازی هریسون فورد گره بخورد. رابین رایت، جرد لتو، بارخاد عبدی و هیام عباس از بازیگران اصلی فیلم هستند.این فیلم كه هیچ‌چیزی از داستانش هنوز لو نرفته قرار است، اكتبر 2017یعنی اواسط مهر‌ماه 96اكران جهانی‌اش آغاز شود و پیش‌بینی می‌شود فروش بسیار خوبی در انتظارش باشد.


دانكرك/Dunkirk


كریستوفر نولان پس از تجربه موفق فیلم علمی- تخیلی آخرش؛ «بین ستاره‌ای» كه فروش خوبی هم در سطح دنیا به‌دست آورد، از فضا به زمین برگشته و به سراغ یكی از مهم‌ترین و دراماتیك‌ترین عملیات‌های تاریخ جنگ جهانی دوم رفته است. عملیات حماسی آزاد‌سازی‌ نیروهای متخصص متفقین از محاصره ارتش آلمان نازی در ساحل دانكرك فرانسه كه در سال 1940اتفاق افتاد و در آن تركیبی از مهم‌ترین فرماندهان و سربازان كشورهای انگلیس، بلژیك، كانادا و فرانسه عملیاتی چند هفته‌ای را طرح ریزی كردند و توانستند با اجرای موفق آن نیروهای محاصره شده را نجات دهند.

می‌فروشند مثل بنز!

عكس‌ها و تیزرهای اولیه فیلم نشان می‌دهد كه این بار هم دست نولان برای شگفت زده كردن مخاطبان سینما حسابی پر است. شنیده‌ها از فیلم جدید نولان حاكی از آن است كه صحنه‌های نبرد فیلم استاندارد سكانس‌های جنگی را جا به جا خواهد كرد. نولان این بار هم در غیاب برادر فیلمنامه نویس خود، جاناتان فیلمنامه «دانكرك» را به تنهایی نوشته و همراه با همسرش اما توماس تهیه كنندگی آن را هم بر عهده دارد. هانس زیمر آهنگساز سرشناس سینمای جهان بار دیگر در كنار نولان قرار گرفته و بازیگرانی چون تام هاردی، مارك رایلنس، سیلین مورفی و كنت برانا نیز در آن بازی می‌كنند. «دانكرك» اوایل ژوییه 2017كه می‌شود اواخر تیر‌ماه 96اكرانش آغاز می‌شود. از الان فروش خوبی را برای این فیلم پیش‌بینی كرده‌اند.


جنگ‌های ستاره ای: آخرین جدای:Star Wars :The Last Jedi


پس از موفقیت بالای نخستین قسمت از سه گانه سوم جنگ‌های ستاره ای؛ یعنی «نیرو بر می‌خیزد» درسال 2015كه بیش از 2میلیارد دلار در سراسر جهان فروش كرد و دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد، والت دیزنی، لوكاس فیلم و تهیه‌كنندگان با انگیزه مضاعفی كار ساخت قسمت هشتم یعنی «آخرین جدای» را آغاز كردند. البته این بار به جای چهره سرشناسی چون جی.جی.آبرامز چهره گمنام‌تر و جوانی به نام راین جانسون كه با فیلم «لوپر» در سال 2012توجه زیادی را به‌خودش جلب كرده بود پشت دوربین كارگردانی قرار گرفت.چند عامل مهم باعث شده كه این فیلم درحالی‌كه بیش از 6‌ماه تا آغاز اكرانش باقی مانده اما از الان منتظران زیادی داشته باشد و همین موضوع تضمین‌كننده فروش احتمالا بالای آن خواهد بود.

می‌فروشند مثل بنز! 

اول مرگ كری فیشر بازیگر دوست داشتنی نقش پرنسس لیا كه یكی از اتفاقات ناگوار این فیلم بود و اواخر سال 2016رخ داد. فیشر در قسمت هشتم حضور دارد ولی اینكه سرنوشت او با توجه به مرگش در انتهای این فیلم و قسمت نهم چه خواهد شد هنوز مشخص نیست. از طرف دیگر طبق گفته‌های عوامل فیلم در قسمت هشتم بالاخره مشخص می‌شود چرا «لوك اسكای واكر» با بازی مارك همیل كه شخصیت اصلی سه گانه اول این مجموعه بود 30سال خودش را به جای دوری در كهكشان تبعید كرده است. روشن شدن ماجرای زندگی لوك اسكای واكر كه به نوعی آخرین جدای هم هست می‌تواند جذابیت و اهمیت این فیلم را برای علاقه‌مندانش چند برابر كند. ضمن اینكه مخاطبان تازه‌تر هم می‌توانند درگیر دو داستان مهم دیگر سه گانه سوم را دنبال كنند. در «آخرین جدای» جدا از مارك همیل، كری فیشر، آدام درایور ودیسی ریدلی بازیگران دیگری هم بازی می‌كنند. «آخرین جدای» اواسط دسامبر اكران خواهد شد.


قتل در قطار سریع السیر/ Murder on the Orient Express


برگردیم به 40 سال پیش؛ زمانی كه سیدنی لومت كارگردان سرشناس آمریكایی تصمیم گرفت در سال 1974با لشگری از ستاره‌های آن زمان ازجمله آلبرت فینی، لورن باكال، اینگرید برگمن، آنتونی پركینز، ‌شان كانری و ژان پیر كسل یكی از مهم‌ترین رمان‌های نویسنده سرشناس انگلیسی، آگاتا كریستی را بازسازی كند. رمانی كه 40سال قبل كریستی با نام «قتل در قطار سریع السیر» منتشر كرده بود و شخصیت اصلی‌اش كسی نبود جز كارگاه معروف جهان هركول پوآرو. حالا یك كارگردان- بازیگر سرشناس انگلیسی كه سابقه خوبی در ساخت فیلم‌های اقتباسی دارد تصمیم گرفته دوباره داستان این رمان را برای مخاطب امروز از نو بازسازی كند. كنت برانا برای فیلمنامه این فیلم به سراغ اقتباس‌كننده بزرگ فعلی سینمای جهان، مایكل گرین رفته و خودش علاوه بر كارگردانی ایفای نقش هركول پوآرو را هم بر عهده گرفته است.

می‌فروشند مثل بنز! 

او كه كارگردانی آثار مهمی چون «هنری پنجم»، «هملت»، «ثور» و «فرانكشتاین مری شلی» است، برای كشاندن بازیگران سرشناس و صاحب نام چندان به مشكل نخورده و چهره‌هایی چون جانی دپ، پنه لوپه كروز، ویلیام دفوئه، جودی دنچ و اولیویا كولمن در فیلمش نقش دارند. به‌نظر می‌رسد «قتل در قطار سریع السیر» از آن فیلم‌های جایزه بگیر امسال هم باشد. داستانش هم كه معلوم است، در یك قطار سریع السیر قتلی رخ می‌دهد و هركول پوآرو تلاش می‌كند متهم را در بین مسافران قطار پیدا كند.


دیگر فیلم ها


غیر از آثار مهمی كه نام برده شد فیلم‌های دیگری هم هستند كه بالقوه مخاطبان زیادی دارند و می‌توانند آثار پرفروشی لقب بگیرند.از میان این دسته از فیلم‌ها می‌توان به این فیلم‌ها اشاره كرد: مومیایی/ The Mummy» به كارگردانی آلكس كورزتمن با بازی تام كروز و راسل كرو كه ادامه‌ای بر سری فیلم‌های موفق «مومیایی» است. «جنگ برای سیاره میمون‌ها/ War for the Planet of the Apes» كه سومین قسمت از مجموعه موفق «سیاره میمون ها» است. اندی سركیس و وودی هارلسون بازیگران اصلی فیلم هستند و مت ریوز كارگردان فیلم دوم این مجموعه، آن را كارگردانی می‌كند.

می‌فروشند مثل بنز! 

قسمت دوم فیلم موفق «كینگزمن:Kingsman» هم با نام فرعی «محفل طلایی:The Golden Circle» به كارگردانی متیو وان و بازی بازیگرانی چون تارون اگرتون، كالین فرث، جولیان مور، هال بری، چنینگ تتوم و جف بریجز امید زیادی برای موفقیت دوباره دارد. گای ریچی هم فیلمی حماسی به نام «شاه آرتور: حماسه شمشیر/ King Arthur: Legend of the Sword» ساخته كه چارلی هانوم در نقش شاه آرتور ظاهر شده و در كنار او بازیگران سرشناسی چون كنت برانا و جود لا ایفاگر نقش‌های فرعی هستند.


 در زمینه انیمیشن هم سه انیمیشن «ماشین‌ها 3/ Cars3» و «كوكو/ Coco» محصول پیكسار و والت دیزنی و «من نفرت انگیز 3/» محصول ایلیومینیشن از پرفروش‌های سال خواهند بود و بالاخره قسمت دوم كمدی دوست داشتنی «رگ‌یابی» با نام فرعی «T2Trainspotting» به كارگردانی دنی بویل كه 20 سال پس از ساخت قسمت اول جلوی دوربین رفته و سرنوشت شخصیت‌های اصلی ماجرای قسمت اول را روایت می‌كند. این فیلم‌ها آثار احتمالا پرفروش دیگری هستند كه تا شش‌ماه دیگر و پایان سال 2017می‌توان منتظر دیدن‌شان ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم هایی که مثل بنز می فروشند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..