تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی

با توجه به نتایج هفته هفتم رقابت های لیگ جهانی، فرانسه و صربستان صعود خود به فینال را قطعی کرده اند و برزیل هم که اکنون در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و به عنوان میزبان در دور نهایی این رقابت ها حضور خواهد داشت.

شرایط جدول لیگ جهانی والیبال به شکلی است که تیم های سوم تا دهم این رقابت ها با توجه به تعداد بردهای خود همچنان برای رسیدن به مرحله نهایی شانس دارند. 

در حال حاضر پس از کانادا که با چهار پیروزی در رتبه چهارم قرار گرفته، تیم های پنجم تا رده دهم جدول سه پیروزی کسب کرده اند و با توجه به اولویت برد به حضور در دور نهایی تمامی تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند و در صورت تعداد مساوی تیم ها در پیروزی، تیمی شانس صعود دارد که امتیازش بالاتر است.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با سه برد از هفت بازی در رتبه دهم جدول لیگ جهانی قرار گرفته و برای صعود به فینال این رقابت ها باید در هر 2 بازی پایانی خود مقابل روسیه و لهستان به برتری برسد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در صورت کسب هر سه امتیاز برابر این حریفان شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع 6 تیم مرحله نهایی لیگ جهانی افزایش می دهند.

کانادا که شب گذشته با نتیجه سه بر دو بلژیک را شکست داد، برای قطعی شدن صعود خود تنها به یک برد از دیدار مقابل فرانسه و ایتالیا نیاز دارد. 

بلژیک که در حال حاضر با سه برد و کسب 11 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده برای افزایش شانس صعود خود باید دست کم یک پیروزی مقابل تیم های مدعی فرانسه و ایتالیا کسب کند که البته با توجه به میزبانی از این حریفان چندان ناامید نیست.

آمریکا که در هفته نخست لیگ جهانی با سه شکست در قعر جدول قرار گرفت از چهار بازی بعدی خود، سه پیروزی به دست آورد تا معادلات را به هم بریزد. این تیم در صورت تداوم همین روند به راحتی می تواند لهستان و روسیه را از پیش رو بردارد و در چنین شرایطی قطعا به مرحله نهایی راه می یابد. البته شاگردان جان اسپراو اگر در یکی از این 2 دیدار بازنده از زمین خارج شوند، باید منتظر مشخص شدن نتایج سایر دیدارها بمانند.

روسیه ولهستان که در حال حاضر با سه برد در رتبه های هفتم و هشتم جدول لیگ جهانی قرار گرفته اند، کار سختی برای صعود دارند و برای قطعی کردن این امر باید در هر 2 بازی خود مقابل ایران و آمریکا به پیروزی برسند.

بلغارستان دیگر مدعی صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی است. این تیم هم درحال حاضر با سه پیروز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود باید مقابل صربستان و آرژانتین به پیروزی برسد. 

با این تفاسیر تیم ملی والیبال ایران حتی در صورت برتری مقابل لهستان و روسیه برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر مشخص شدن نتایج سایر دیدارها بماند و این یعنی صعود ایران به دور بعد مشروط است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..