تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراقچی: این اقدام سپاه ثمره سال‌ها تحریم توسط آمریکا است +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران ساعتی پیش در واکنش به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌های تکفیری پستی در اینستاگرام منتشر کرد. عراقچی در یادداشت خود نوشت:

"این ثمره سال‌ها تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا است. سپاه مظهر قدرت، اقتدار، اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران".

یادآوری می‌شود شب گذشته نیروهای سپاه در پاسخ به حمله تروریستی داعش در تهران، 6 فروند موشک ذوالفقار به سمت مقر این گروهک پرتاب کرد که هر 6 موشک دقیقا به اهداف از پیش تعیین‌شده اصابت کرد. پس از این اقدام،  اکثر مقامات دولتی در صفحات مجازی خود پیام‌هایی در تقدیر و تحسین این اقدام منتشر کردند.

عراقچی

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراقچی: این اقدام سپاه ثمره سال‌ها تحریم توسط آمریکا است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..