تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروش، جدایی خود از جمع سرخ‌ها را تایید کرد

کد خبر: ۵۵۲۷۰۸

۳۷۴  بازدید

هافبک شماره هفت فصل گذشته پرسپولیس بعد از صحبت‌های امروز مدیر نقل و انتقالات این تیم حول بازگشت احتمالی‌اش، واکنش نشان داد.

ورزش سه: هافبک شماره هفت فصل گذشته پرسپولیس بعد از صحبت‌های امروز مدیر نقل و انتقالات این تیم حول بازگشت احتمالی‌اش، واکنش نشان داد.

سروش رفیعی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، در پایان از میان گزینه‌هایی که داشت پرسپولیس را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد و با عقد قراردادی شش ماهه و با دریافت پیراهن شماره هفت به این تیم آمد.

رفیعی بعد از بازی برابر لخویا که با صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان همراه بود، بر اساس پایان قراردادش و تصمیمی حرفه‌ای که داشت به دنبال ادامه رویای خود در فوتبال خارج از ایران بود و بر همین اساس به بررسی پیشنهادات خارجی خود پرداخت، اتفاقی که باعث شد او در زمان شدت گرفتن شائبه‌ها صادقانه برابر هواداران این تیم قرار گیرد و با ذکر دلایل خود جدایی اش را اعلام کند.

با گذشت چند روز از این ماجرا اما مسوولان پرسپولیس که همزمان با استقلال به دنبال جذب داریوش شجاعیان بودند، با حضور این هافبک تکنیکی در جمع شاگردان علیرضا منصوریان، خبر از بازگشت احتمالی سروش رفیعی و تمدید قرارداد با او را دادند. محمد ترکاشوند با ذکر این موضوع اعلام کرد که در صحبت با سروش رفیعی، احتمال بازگشت شماره هفت به این تیم همچنان وجود خواهد داشت و مذاکراتی در بازگشت او به تهران صورت خواهد گرفت.

سروش رفیعی اما که پیش از این صادقانه از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود، به این اتفاق واکنش نشان داد و در این زمینه گفت: اصل حرف من این بود که دوست نداشتم با احساسات و فکر و ذهن شما بازی شود. در این چند روز این اتفاق رخ داده. انتظار هم نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد چون سعی کردم خیلی حرفه‌ای و با احترام قبل از همه آقای برانکو را در جریان جدایی ام قرار دهم. باشگاه را هم در جریان گذاشتم. خیلی صمیمانه این اتفاق رخ داد و بعد از تصمیم نهایی ام در اینستاگرام پست گذاشتم تا از هواداران نیز تشکر کنم. نمی گویم خداحافظ چون که همیشه خودم را جزیی از خانواده پرسپولیس می دانم. این سعادت را داشتم که هر چند کوتاه در جمع خانواده پرسپولیس باشم. خاطرات شیرینی هم دارم. جز مهربانی و لطف از شما هواداران، پیشکسوتان، مربیان، هم تیمی هایم ندیدم. مطمئنم خیلی زود برمی گردم و سعی می کنم  این زمان غیبتم را جبران کنم. در همه حالت پرسپولیسی ام و برای تیمم آرزوی سربلندی می کنم در هر شرایط و مقطعی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروش، جدایی خود از جمع سرخ‌ها را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..