تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب مجری الجزیره به سیلی سپاه به داعش +عکس

مجری الجزیره اقتدار ایران را عامل تمسخر اعراب خواند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سپاه پاسداران، شب گذشته برای اینکه بتواند لحظات اصابت موشک‌های شلیک شده از ایران را ثبت کند، چند فروند پهپاد خود را از حومه دمشق به آسمان دیرالزور اعزام کرده بود. این حمله موشکی در پاسخ به ترقه بازی تروریست‌ها در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان انجام شد. پس انجام این عملیات موشکی افکار عمومی، شخصیت‌های سیاسی و اصحاب رسانه در سراسر جهان واکنش‌های متفاوتی را نشان دادند.

در همین راستا فیصل القاسم با انتشار پستی در توییتر شخصی خود نوشت:"موشک‌های دوربرد ایران درحالی باعبوراز عراق به سوریه رسید که ما عربها درحال دعوا برسراین مسئله هستیم که دوغ طبیعی خوشمزه‌تر است یا دوغ ترکیه ای؟ امت عربی مسخره دیگران شده است."

مجری الجزیره اقتدار ایران را عامل تمسخر اعراب خواند +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب مجری الجزیره به سیلی سپاه به داعش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..