تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون در تلاش برای تغییر عادت مقایسه قیمت میان مشتریان است

آمازون در تلاش برای تغییر عادت مقایسه قیمت میان مشتریان است

یکی از اصلی‌ترین عادات مشتراین حین خرید، مقایسه قیمت هاست. این روزها با روی کار آمدن فروشگاه‌های آنلاین این مقایسه قیمت برای کاربران لذت بخش تر شده است. افراد اغلب به سراغ فروشگاه های فیزیکی می‌روند و همانجا داخل فروشگاه با استفاده از موبایل خود قیمت محصول مورد نظر خود را فروشگاه‌های آنلاین بررسی می‌کنند تا بتوانند محصول را با کمترین قیمت بخرند. اما به نظر می‌رسد که آمازون از این شرایط ناراضی است و در تلاش است تا این عادت را تغییر دهد. با تک شات همراه باشید.

آمازون به تازگی وارد کسب و کار فروش حضوری شده است و با خرید شرکت Whole Foods به ارزش 13.7 میلیارد دلار عملاً می تواند محصولات خود را در 400 فروشگاه عرضه کند. به همین دلیل این شکرت به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که با هدف تغییر عادت مقایسه قیمت فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین توسط کاربران طراحی شده است.

مطابق با این پتنت در صورتی که مشتری به اینترنت وای فای یک فروشگاه فیزیکی متصل باشد، الگوریتم‌های مذکور می‌توانند تشخیص دهند که مشتری در حال بازدید از وب سایت یک شرکت رقیب است. در چنین شرایطی، دسترسی کاربر به این وب سایت مسدود می‌شود تا کاربر نتواند محصولات قابل قیاس را مشاهده کند یا اینکه او به وب سایت شخصی آمازون یا سایر وب سایت‌های مورد تایید این شرکت هدایت می‌شود.

از سوی دیگر در چنین شرایطی فروشنده آمازون از حضور این مشتری و تلاشش برای مقایسه قیمت با خبر می‌شود تا از طریق ارایه‌های کوپن یا تخفیف، مشتری را به تکمیل خریدش تشویق کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون در تلاش برای تغییر عادت مقایسه قیمت میان مشتریان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..