تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند افزایشی دما در سطح خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،طی این مدت وزش باد در سطح استان نسبتا شدید و در نیمه جنوبی گاهی شدید همراه با گردوخاک خواهد بود. ضمن این که تا روز چهارشنبه دما در سطح استان روند افزایشی دارد.

گزارش وضع هوا در ۲۴ ساعت گذ شته:

در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با حداقل دمای ۱۵ درجه سلسیوس خنکترین و شهرستان مه ولات با حداکثر دمای ۴۱ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده اند.

طی این مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین ۲۲ و ۳۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی قوچان و بمیزان ۲.۵ میلیمتر و بیشترین شدت وزش باد از ایستگاه‌های هواشناسی سرخس و بجستان و با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند افزایشی دما در سطح خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..