تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر چمران اسوه بسیج اساتید

دکتر چمران اسوه بسیج اساتیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دکتر بذر افشان در نشست خبری که به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد به تاریخچه شکل گیری بسیج اساتید پرداخت و گفت: شروع به کار این سازمان برای اولین بار در دانشگاه فردوسی و با جذب اساتید در سال ۷۵ آغاز شد و شورای آن در سال ۷۶ شروع به کار کرد.


وی افزود: اولین برنامه ملی این سازمان برگزاری همایشی در خرداد ماه سال ۷۷ به مناسبت شهادت دکتر چمران با هدف شناخت این شهید و حفظ فرهنگ اسلامی و بسیجی برگزار شد.


بذر افشان در ادامه گفت: تا آن زمان الگو و اسوه‌ای برای اساتید وجود نداشت که با برگزاری این همایش دکتر چمران به عنوان این الگو انتخاب شد.


وی در خصوص عملکرد این سازمان در سال جاری گفت: از برنامه‌های انجام شده در زمینه فعالیت‌های پژوهشی ایجاد موسسه منظومه علوم توس، شکل گیری کارگاه‌های پژوهشی برای بقیه اقشار بسیج، ایجاد حلقه‌های علمی، فعالسازی کرسی‌های نظریه پردازی، ارتباط و تعامل با نخبگان فرهنگی، مشاوره‌های علمی تخصصی در مساجد الگویی استان، برگزاری اردو‌های جهادی، برگزاری حلقه‌های صالحین و شرکت در اعتکاف با حضور اساتید بسیجی می‌باشد.


رییس سازمان بسیج اساتید در انتها گفت: از مجموع حدود ۱۴ هزار نفر عضو هیئت علمی و اساتید حق التدریسی، حدود سه هزار نفر عضو بسیج اساتید هستند که طبق برنامه قرار است با حضور این اساتید حدود ۳۹۰ برنامه در مساجد مساجد الگویی و اردو‌های جهادی انجام شود.


انتهای پیام//ح. م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر چمران اسوه بسیج اساتید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..