تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح پلیس برای دو تیر اندازی در مشهد

توضیح پلیس برای دو تیر اندازی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: این تیراندازی از سوی تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان و در اجرای دستور دادیار شعبه ۲۲۲ دادسرای عمومی ناحیه دو مشهد برای دستگیری یکی از افراد شرور و اخلالگران نظم و آسایش شهروندان بود.

وی گفت: متهم که با حضور پلیس در یک‌قدمی خود احساس خطر می‌کرد با خودروی پراید از محل متواری شد که مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و پس از مسافتی کوتاه در تعقیب و گریز دستگیرش کردند.

وی همچنین از تیراندازی در ساعت ۰۱:۳۹ دقیقه بامداد امروز در خیابان رسالت مشهد خبر داد و گفت: مأموران کلانتری رسالت مشهد با اجرای طرح مبارزه با سرقت پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس یکی از عاملان اصلی سرقت وسایل و قطعات خودروهای سواری را در حالی که قصد سرقت از خودروی وانت پیکان داشت شناسایی کردند. این متهم که از سارقان سابقه دار و حرفه ای ست با یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی و بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد.

سردار امیری مقدم گفت مأموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی که خودروی پژو را در خیابان رسالت ۲۶ متوقف کردند. این متهم شرور از خودرو پیاده و با چاقو قسط مقاومت و حمله به ماموران انتظامی را داشت که با تیراندازی پلیس از ناحیه مچ پا زخمی و بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره این مطلب که تحقیقات از این متهمان ادامه دارد گفت: پلیس به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی و همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون‌مدار به افرادی که بخواهند نظم و آسایش و امنیت عمومی راخدشه دار کنند اجازه جولان نمی دهد و این مجرمان حرفه ای با برخورد قاطعانه مجریان قانون روبرو خواهند شد.

انتهای پیام// م.ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح پلیس برای دو تیر اندازی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..