تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط کودک پنج ساله داخل چاه 10 متری + عکس

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: مقارن ساعت 13:16 بعدازظهر امروز یک مورد سقوط در چاه به عوامل آتش نشانی اطلاع داده شد که تیم های آماده باش در محل حادثه واقع در خیابان پنج تن حاضر شدند.

سقوط کودک پنج ساله داخل چاه 10 متری

وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته یک کودک پنج ساله که در داخل حیات منزل مسکونی مشغول بازی بوده است به علت باز بودن دهانه چاه به داخل چاه خشک و بدون آب سقوط می کند.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: نجاتگران سه ایستگاه شماره 8 ، 42 و 2 به همراه سه دستگاه خودرو امداد و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: این کودک پنج ساله پس از دقایقی تلاش نیروهای امدادی صحیح و سالم از درون چاه خارج شد ، اما برای بررسی های بیشتر روانه بیمارستان شد .

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط کودک پنج ساله داخل چاه 10 متری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..