تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه کردستان از 10تیر

سنندج؛

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عادل سی و سه مرده معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: ثبت نام ترم تابستانی به صورت حضوری و در مرکز آموزش دانشگاه کردستان انجام خواهد شد.
وی افزود: دانشجویان دانشگاه های دیگر (غیراز دانشگاه کردستان) برای ثبت نام ترم تابستانی در این دانشگاه نیاز به تاییدیه از دانشگاه مبدا خود دارند که جزییات و فرم مربوطه به زودی منتشر می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه کردستان ادامه داد: در ترم تابستانی، دروس سه واحدی به صورت 9 ساعت در هفته و دروس 2 واحدی به صورت 6ساعت در هفته تشکیل خواهد شد.
به گفته وی دانشجویان دانشگاه کردستان برای اخذ دروس ارائه شده در ترم تابستانی نیاز به تایید مدیرگروه مربوطه خواهند داشت.
انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه کردستان از 10تیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..