تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکنسول ایران در کربلا: راه‌های ارتباطی داعش بسته‌ شده است

سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به موفقیت نیروهای عراقی در مبارزه با داعش اظهار کرد: ترویست‌های داعش از نظر نظامی خاصیت خود را از دست داده‌اند و در همین چارچوب اقدام به انجام عملیات‌هایی ایذایی می‌کنند.

راه‌های ارتباطی داعش در مرز سوریه و عراق بسته‌ شده است

میرمسعود حسینیان با بیان این‌که حدود 2 سال قبل 48 درصد خاک عراق به تصرف نیروهای تکفیری و تروریستی داعش درآمد،‌ گفت: بعد از فتوای مرجعیت در عراق و تشکیل حشدالشعبی شاهد فعالیت‌های ارتش عراق به همراه این نیرو در مبارزه با داعش بوده‌ایم که خوشبختانه تاکنون به نتایج خوبی رسیده است و طبق آمار بر اثر این مبارزات در حال حاضر حدود یک درصد از خاک موصل در اختیار داعش است.

وی با بیان این‌که ان‌شاءالله با تلاش ارتش عراق و نیروهای حشدالشعبی این سرزمین به طور کامل از دست تروریست‌ها خارج می‌شود،‌ گفت: اکنون مبارزه در منطقه قدیمی موصل ادامه دارد. این منطقه،‌ منطقه فشرده‌ای است و متاسفانه تروریست‌ها از مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند به عنوان سپر دفاعی استفاده می‌کنند.

سرکنسول ایران در کربلا در ارتباط با تعامل ارتش‌های سوریه و عراق در مبارزه با داعش،‌ افزود: یکی از مهم‌ترین اتفاقات در روزهای اخیر این است که ارتش دو کشور به مرزهای مشترک‌شان نزدیک شده‌اند و راه‌های ارتباطی داعش در مرز سوریه و عراق را بسته‌اند.

وی با بیان این‌که بخش اعظمی از این مرزها در اختیار ارتش سوریه و عراق است، ادامه داد: در حال حاضر دیگر امکان رفت و آمد برای تروریست‌های داعش در مرز عراق و سوریه وجود ندارد و با توجه به این موضوع و ضرباتی که در سوریه و عراق با آن رو به رو شده‌اند این ترویست‌ها از نظر نظامی خاصیت خود را از دست داده‌اند و در همین چارچوب اقدام به انجام عملیات‌هایی ایذایی کرده‌اند.

سرکنسول ایران در کربلا در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، با ابراز امیدواری به این‌که تا زمان فرا رسیدن عید فطر اخبار خوبی از مبارزه با تروریست‌ها در عراق و سوریه بشنویم، افزود: برخی از قدرت‌ها و کشورهای مداخله‌گر در امور سوریه به ظاهر مدعی هستند که با داعش در حال مبارزه هستند،‌ ولی آنها در این ارتباط یکی به نعل می‌زنند، یکی به میخ و تا آن جا با داعش مبارزه می‌کنند که منافع ملی‌شان مورد خطر قرار بگیرد.

حسینیان ادامه داد: آنها در ارتباط با مبارزه با داعش ظاهرسازی می‌کنند. از ته دلشان نمی‌خواهند که داعش از بین بروند. آنها داعش ضعیف شده را می‌خواهند که به عنوان شمشیر از آن علیه ایران و جریان مقاومت استفاده کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکنسول ایران در کربلا: راه‌های ارتباطی داعش بسته‌ شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..