تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واكنش كاميابی نيا به یک تیتر جنجالی + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان كمال كاميابی نيا بازيكن تاثير گذار تيم پرسپوليس هنوز با اين باشگاه قراردادش را تمديد نكرده است.

شايعات زيادی از اين عدم تمديد به وجود آمد و زمانی اين شايعات بيشتر شد كه امروز اين بازيكن بدون توافق از باشگاه خارج و به سوالات خبرنگاران را بی پاسخ گذاشت.

در همين راستا یکی از روزنامه های ورزشی دليل عدم توافق را مباحث مالی مطرح كرد . اين روزنامه اينطور بيان می كند كه كمال كاميابی نيا حداقل پانصد ميليون بيشتر از سقف قرارداد می خواهد . اما كمال كاميابی نيا در اينستاگرام خود به اين قضيه واكنش نشان داد و گفته است :

لطفا حاشيه درست نكنيد؛ چيزی را كه نمی دانيد الكی مطلب نزنید

 

واكنش اينستاگرامي كاميابی نيا + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واكنش كاميابی نيا به یک تیتر جنجالی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..