تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)

خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)

زیبایی اندام برای هر خانمی جز واجبات می باشد ایران ناز خانم ها خیلی به اندام خود اهمیت می دهند و در دنیا اندام زیبا برای یک زن مزیت محسوب می شود. اما اندام زیبا باید چگونه باشد؟

اکثر زنان به دنبال رسیدن به زیباترین فرم بدنی هستند.چندی پیش دانشمندان سعی کردند بر حسب معیارهای علمی و ریخت‌شناسی زیباترین چهره جهان را از میان مشاهیر معرفی کنند. این اتفاق برای تناسب اندام و فرم بدن هم افتاد.

طبق بررسی‌های انجام شده، برخلاف آنچه صنعت مدلینگ سعی می‌کند به مردم بقبولاند، زنان لاغر مورد علاقه مردها نیستند. بر اساس تحقیقات پژوهشگران دانشگاه تگزاس زیباترین اندام زنانه از نظر مردان اندامی با قد ۱.۶۸، دور سینه ۹۹، دور کمر ۶۳ و دور باسن ۹۱ سانتی‌متر است.

خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)

 

خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)

محققان کیلی بروک مدل معروف انگلیسی را به عنوان خوش‌اندام‌ترین زن معروف بر اساس معیارهای علمی معرفی کردند. این خانم در صنعت مد چاق محسوب می‌شود با این حال بسیار جذاب و مورد توجه بسیاری از شرکت‌هاست.

خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش اندام ترین زن از نگاه مردها (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..