تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید میوه به شکل دلخواه شما و بسیار جالب!

تولید میوه به شکل دلخواه , شرکت چینی “Fruit Mould Co” مشتاق ابتکارات جدید بوده و سفارش افراد از سراسر جهان برای تولید میوه و سبزیجات دلخواه را می‌پذیرد.

تولید میوه به شکل دلخواه

تولید میوه به شکل دلخواه , یک شرکت چینی مشتاق ابتکارات جدید، سفارش افراد از سراسر جهان را برای تولید میوه و سبزیجات به شکل دلخواه می‌پذیرد. این روش شامل انتخاب شکل مورد نظر برای میوه‌ها و سبزیجات و سپس تولید آن توسط شرکت چینی است. گلابی به شکل مجسمه بودا و یا هندوانه مکعبی از نمونه‌های تولیدی این شرکت است.

تولید میوه به شکل دلخواه

شرکت چینی “Fruit Mould Co” مشتاق ابتکارات جدید بوده و سفارش افراد از سراسر جهان برای تولید میوه و سبزیجات دلخواه را می‌پذیرد.

تولید میوه به شکل دلخواه

هندوانه مکعبی

متخصصان این شرکت میوه و سبزیجات با کیفیت بالا را به طور مستقیم به شکل‌های عجیب و غریب که تاکنون مشاهده نکرده‌اید تبدیل می‌کنند.

هندوانه مکعبی، خیار به شکل قلب و گلابی به شکل مجسمه بودا از نمونه‌های تولیدی این شرکت محسوب می‌شوند.

تولید میوه به شکل دلخواه

تمامی مراحل تولید این نوع میوه و سبزیجات با استفاده از ساقه توسعه یافته گیاه و
سپس پر شدن میوه آن با مواد تولیدی گیاه صورت می‌گیرد.

برخی قالب‌ها موجب تغییر اساسی در شکل گیاه می‌شوند که از این موارد می‌توان به سیب قلبی شکل اشاره کرد.

تولید میوه به شکل دلخواه

هندوانه قلبی

این شرکت در سوژو، جیانگ‌ سو و چین شرقی آماده سفارش میوه مورد علاقه شما از طریق وب‌سایت خود است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید میوه به شکل دلخواه شما و بسیار جالب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..