تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد

کد خبر: ۵۵۲۴۴۱

۱۱۱۳  بازدید

دولها سینگ با موهایی شبیه به دم در کمرش متولد شد که مردم محلی اعتقاد دارند او تجسمی از هانومان، خدای شبه میمون است

برترین ها: دولها سینگ با موهایی شبیه به دم در کمرش متولد شد که مردم محلی اعتقاد دارند او تجسمی از هانومان، خدای شبه میمون است. او با عمو و عمه اش زندگی می‌کند. زمانی مادر دولها تصمیم داشت دم او را ببرد، اما قبل از اینکه این کار را بکند مرد. از آن زمان عمویش از او مراقبت می‌کند و تصمیم گرفتند دمش را نبرند، زیرا معتقدند این کار برای آن‌ها بدشگون است.

مردم از روستاهای اطراف هرروز برای دیدن این پسربچه می‌آیند و او را پرستش می‌کنند و از او نعمت می‌خواهند. وقتی دولها با مادرش زندگی می‌کرد، مردم صد‌ها کیلومتر سفر می‌کردند تا با دست زدن به دم او حاجت بگیرند. دولها اعتقاد دارد دمش هدیه‌ای از جانب خداست و مردم به خاطر آن به او احترام می‌گذارند. همچنین دولها استعداد خاصی در بالارفتن از درخت دارد که روستاییان آن را اثبات بیشتری بر خدابودن او می‌دانند. آن‌ها اعتقاد دارند دولها قدرت شفا دادن دارد و می‌تواند درمانشان کند.

خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد  خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد  خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد  خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدای جدید هندیها؛ پسری که دم دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..