تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس

استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته (یکشنبه ) نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حملات تروریستی اخیر داعش در کشورمان شش فروند موشک زمین به زمین از نوع بالستیک ذوالفقار را به مقر های فرماندهی داعش در دیرالزور شکلیک کرد که این اقدام با  رضایت گسترده مردم کشورمان همراه بود.

در این میان اما خانواده های شهدای مدافع حرم حس و حال دیگری داشتند، زیرا عزیرانشان توسط آن تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بودند.

یکی از واکنش ها به تلافی موشکی سپاه مربوط به همسر شهید محمد بلباسی ، مدافع حرم مازندرانی بود که با انتشار استوری سوزناکی در صفحه اینستاگرام خود آرزوی جالبی را مطرح کرده بود.

استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس

 شهید محمد بلباسی  در اردیبهشت سال گذشته  در  شهرک خان‌طومان سوریه به شهادت رسید ، این در حالی بود که آخرین فرزندش به نام "زینب" شش ماه پس از شهادتش به دنیا آمد و هیچ گاه پدر را ندید.

استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس  استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس

                         زینب بلباسی فرزند شهید محمد بلباسی در آغوش رهبر انقلاب

 

گفتنی است علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس نیز یکی از گل هایش را در فصل گذشته لیگ برتر به این شهید بزرگوار هدیه کرده بود.

استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استوری سوزناک همسر شهید مدافع حرم پس از حملات موشکی سپاه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..