تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محمد جواد ظریف به حمله موشکی دیشب سپاه +عکس

واکنش محمد جواد ظریف به حمله موشکی دیشب سپاه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب کوبنده و سیلی محکمی بر دهان تروریست‌ها و حامیان غربی آنان زد. غیورمردان سپاه با شلیک موشک‌های میان‌برد و نقطه زن مواضع اصلی تروریست‌های سوریه را در استان دیرالزور هدف قرار دادند. منابع محلی سوریه گفتند که در اثر حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور سوریه، یکی از فرماندهان عالی‌رتبه گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده است.

در همین راستا محمد جواد ظریف با انتشار پستی در توییترش نوشت:"توانایی موشکی ایران برای حفاظت از شهروندان خود  کاملا قانونی است و باعث پیشبرد نبرد جهانی علیه داعش و تروریسم افراطی است."

 واکنش محمد جواد ظریف به حمله موشکی دیشب سپاه +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محمد جواد ظریف به حمله موشکی دیشب سپاه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..