تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی ایستگاه نسيم بهشت در بوستان شهید نیاکی

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از حضور مبلغان مذهبي ويژه بانوان و آقايان در ايام ماه مبارك رمضان در بوستان شهید نیاکی با هدف اطلاع رساني ، تقويت آگاهي و ارائه خدمات مشاوره اي در امور ديني به شهروندان خبر داد

به گزارش شمانیوز: محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: هدف از برگزاري اين طرح اطلاع رساني ، مشاوره و پاسخگويي به سوالت ديني و مذهبي جهت تقويت آگاهي ديني، فرهنگي مردم و پاسخگويي به مسائل شرعي و ديني شهروندان است.
وی افزود: همه روزه در این ایستگاه روحانیون پاسخگوی مسائل شرعی مردم از جمله شکیات نماز، احکام روزه، خمس و زکات، حق الناس، اعمال شبهای قدر و ... هستند.
معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: این طرح آموزشی، تبلیغی و مشاوره ای، در راستای اهداف و سیاست های کلان فرهنگی شهرداری تهران با همیاری مبلغان علوم دینی و با مدیریت اجرایی اداره آموزش های شهروندی از سال 1390 در پایتخت به اجرا درآمده است.
وی در پایان تاکید کرد: این طرح مذهبی آموزشی ضمن ایجاد زمینه ای برای ارتباط چهره به چهره شهروندان با مشاورین روحانی، موجب تغییر نگرش رفتار آنها در محیط زندگی شهری و ارتقاء سطح سلامت روانی آنها نیز خواهد شد که امید است با برگزاری برنامه های این چنینی بتوانیم در راه ترویج سبک زندگی اسلامی و الگوهای رفتاری متناسب با اسلام قدم برداریم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی ایستگاه نسيم بهشت در بوستان شهید نیاکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..