تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منابع محلی، حمله ایران به دیرالزور را تایید کردند

کد خبر: ۵۵۲۱۳۹

۹۳۳  بازدید

منابع محلى وابسته به معارضان در سوریه تایید کردند که شهر المیادین در حومه دیرالزور هدف حمله موشکى احتمالا ایران قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: منابع محلى وابسته به معارضان در سوریه تایید کردند که شهر المیادین در حومه دیرالزور هدف حمله موشکى قرار گرفته است. این شهر از سال ٢٠١٣ در اشغال داعش است و گفته مى شود که ممکن است بعد از رقه، پایتخت داعش باشد.

پایگاه خبری دیرالزور ٢٤ در این باره نوشت؛ موشکهایى به شهر المیادین برخورد کرد و تیم ما هواپیمایى در آسمان مشاهده نکرد. این یعنى اینها موشکهاى ایرانى بودند.

سپاه پاسداران ایران یک شنبه شب از طریق پایگاههای خود در کرمانشاه و کردستان مواضع داعش در دیرالزور رو هدف حملات موشکی خود قرار داد.

سپاه در بیانیه ای اعلام کرد، در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منابع محلی، حمله ایران به دیرالزور را تایید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..